[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Knalltilbud på instrumenter og effekter fra IK Multimedia !

Knalltilbud på instrumenter og effekter fra IK Multimedia !

Her diskuteres alt som har med computere å gjøre. Programvare, lydkort med mer.

Moderator: Ole Henrik

Knalltilbud på instrumenter og effekter fra IK Multimedia !

Innlegg Henki M » Man Nov 23, 2009 10:55 am

Først av alt - jeg er ikke selger - bare vanlig bruker - så jeg håper det er tillatt å gi et tips som dette på forumet.

Jeg vet ikke om dere andre har det sånn som jeg, men jeg har lenge hatt lyst på et litt større arsenal av lyder og kanskje særlig "vanlige" lyder - elpiano, trommesett, basser, piano, gitarer osv i god kvalitet. Så langt har jeg stort sett hatt de lydene som følger med Sonar Producer Edition. De er greie, men ikke geniforklarte.

Derfor synes jeg det var fristende når jeg fikk tilbud av IK Multimedia om å kjøpe Sampletank, Sampletron, SampleMoog, Miroslav Philharmonik, SonikSynth pluss en svær Amplitube samling samt Tracks 3 pluss mye mer for ca 3.500 NOK. Og jeg gikk på en smell - kjøpte hele sulamitten som heter Total Bundle 2.

Har lastet ned dette - veldig omfattende nedlastning men du hendelse for et flott lydbibliotek. Veldig bra lyder - enormt omfattende. Det finnes også mindre pakker for de som for eksempel ikke vil ha Amplitube greiene eller eventuellt bare dem. Sjekk www.ikmultimedia.com. Tilbudene gjelder ut desember. Kjøper du pakkene hver for seg så må du passere langt over 20.000 NOK er jeg redd for.

Riktignok er prisen en såkalt Crossgrade, men de fleste har vel en eller annen registrert IKMultimedia sak fra før som de har fått med i ved kjøp av Interface eller DAW. Men det er også bra priser om du ikke har sånt fra før - 50% rabatt.

LØP OG KJØP - men husk at du må ha MYE plass på harddisken din - hvert av programmene har sånn 5 til 7 GB med lyder hver (ikke Amplitube).
Henki M
Tørr bak øra
 
Innlegg: 39
Registrert: Man Jun 08, 2009 10:48 pm
Bosted: Sola - Rogaland

Re: Knalltilbud på instrumenter og effekter fra IK Multimedi

Innlegg Bråtnes » Man Nov 23, 2009 4:00 pm

Henki M skrev:Først av alt - jeg er ikke selger - bare vanlig bruker - så jeg håper det er tillatt å gi et tips som dette på forumet.


Men etter å ha lest dette så burde du jo vært selger da! :P

Uansett! Takk for tipset :D
Bråtnes
Aktiv
 
Innlegg: 134
Registrert: Lør Aug 29, 2009 7:22 am


Gå til Soft- og Hardware

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest