[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Da er Sonar 8.5 på vei til postkassen....

Da er Sonar 8.5 på vei til postkassen....

Her diskuteres alt som har med computere å gjøre. Programvare, lydkort med mer.

Moderator: Ole Henrik

Da er Sonar 8.5 på vei til postkassen....

Innlegg Henki M » Ons Des 30, 2009 6:08 pm

Det blir litt for god tid i sånne ferietider, og da er det fort gjort å lese seg opp på noe og så komme i skade for å finne frem mastercardet......

Idag bestillte jeg oppgradering fra Sonar 7 Producer til versjon 8.5 - er det noen som har tips om hvilke forbedringer jeg kan begynne å glede meg til ? Og er den stort sett stabil ?

Det hender med sånne oppgraderinger at jeg av og til lurer på om det er verdt alt stresset, men det så ut til å være mye kjekke ting i denne versjonen.
Henki M
Tørr bak øra
 
Innlegg: 39
Registrert: Man Jun 08, 2009 10:48 pm
Bosted: Sola - Rogaland

Innlegg H-Musikk » Ons Des 30, 2009 10:55 pm

Når det gjelder stabilitet kommer det vel litt ann på systemet (PC’en din). Hos meg er det stabilt. De gangene jeg opplever små problemer er når jeg bruker noe 32bit plugins som ikke vil samarbeide med mitt 64bit system, men dette er heldigvis sjelden :-)

Av nye ting har du bla. Session drummer 3 (jeg bruker ikke den, men har lekt litt med den) den er myyyye bedre enn den du har nå. Du får også en del veldig gode nye plugins + mye mer…:-)
Brukerens avatar
H-Musikk
MP forum orakel
 
Innlegg: 974
Registrert: Man Sep 10, 2007 3:56 pm
Bosted: Haugesund

SONAR 8.5

Innlegg Henki M » Tor Des 31, 2009 11:25 am

Jeg har sett demoer av Session Drummer ja, den ser spennende ut. Den forrige inneholdt såpass få looper at det var vanskelig å finne noe konkret å bruke der. Ser det er mye mer i den nye og settene virker også spennende. Men det ender ofte med at jeg blir sittende å lage trommespor selv til slutt - ofte fordi det nærmeste jeg finner det jeg leter ikke er enkelt nok - synes looper ofte er laget litt for "avanserte".

Percussion Strip og Vocal strip virker også spennende, men begynner etterhvert å få en del sånne plugins - så det blir spennende å se om disse tilfører noe nytt. Jeg er avhengig av gode presets - får ikke til å skru slike kompliserte saker helt fra bunn - da skrur jeg meg vekk.

Dimension Pro i full versjon er jo heller ikke å forakte.....

Alt tyder på at det blir mange timer i musikkrommet fremover.
Henki M
Tørr bak øra
 
Innlegg: 39
Registrert: Man Jun 08, 2009 10:48 pm
Bosted: Sola - Rogaland


Gå til Soft- og Hardware

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest