[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Gratis versjon av EWQL

Gratis versjon av EWQL

Her diskuteres alt som har med computere å gjøre. Programvare, lydkort med mer.

Moderator: Ole Henrik

Gratis versjon av EWQL

Innlegg H-Musikk » Søn Jan 10, 2010 11:13 am

Brukerens avatar
H-Musikk
MP forum orakel
 
Innlegg: 974
Registrert: Man Sep 10, 2007 3:56 pm
Bosted: Haugesund

Innlegg neokmin » Søn Jan 10, 2010 11:17 am

Har du testet den H-Musikk ?
Brukerens avatar
neokmin
Aktiv
 
Innlegg: 185
Registrert: Man Sep 10, 2007 6:02 pm
Bosted: Oslo

Innlegg H-Musikk » Søn Jan 10, 2010 11:21 am

Nei, men holder på å svare på surveyen nå slik at jeg få lasta den ned...
Brukerens avatar
H-Musikk
MP forum orakel
 
Innlegg: 974
Registrert: Man Sep 10, 2007 3:56 pm
Bosted: Haugesund

Innlegg neokmin » Søn Jan 10, 2010 12:08 pm

ok
Brukerens avatar
neokmin
Aktiv
 
Innlegg: 185
Registrert: Man Sep 10, 2007 6:02 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Fredster » Fre Jan 15, 2010 9:13 am

Har testet den.

Ligger 5-6 lyder med. Lydene er jo meget bra, men er fremdeles ikke imponert over programmet i sin helhet...
Etter en stund feilet programmet og måtte restartes.

Har forøvrig hatt EWQL Goliath installert en ukestid nå, og det er tidvis også ustabilt. I enkeltprosjekter vil den ikke åpne seg, og må da åpne et nytt for å hente ut lyder... gjelder kun noen få, men synes dette er dårlig.
Installasjonsprosedyren til QL SUGER! om jeg skal si det litt pent. Man MÅ velge om man skal ha den som standalone eller softhsynt vst i sonar... Holder ikke til den prisen mener jeg.

Kjøper nok andre softsynther neste gang :)

Men for all del låter kanonbra!
________________________________

http://www.signesvei.no/funstudio

Musikere pensjonerer seg ikke, de slutter når det ikke er mer musikk igjen i dem.
Louis Armstrong

Fredster :)
Brukerens avatar
Fredster
Aktiv
 
Innlegg: 177
Registrert: Fre Nov 07, 2008 12:43 pm
Bosted: Sandefjord

Innlegg H-Musikk » Fre Jan 15, 2010 9:20 am

Følger vel med en bortimot 20 forskjellige lyder. Når det gjelder installasjonen så valgte jeg Standard (eller noe sånt) og da installerte den både stand alone og vst versjonen, og installasjonsprogrammet fant faktisk ut automatisk at jeg har plasser alle samples på en egen disk og foreslo at den skulle lagre lydene der... :-)

Er også enig i at lydene var bra. Når det gjelder stabilitet har nok ikke jeg fått testet den nok, har kun lekt litt med den noen kvelder. PS! jeg bruker 64bit versjonen (selvsagt) 8)
Brukerens avatar
H-Musikk
MP forum orakel
 
Innlegg: 974
Registrert: Man Sep 10, 2007 3:56 pm
Bosted: Haugesund

Innlegg Fredster » Fre Jan 15, 2010 1:36 pm

H-Musikk skrev:Følger vel med en bortimot 20 forskjellige lyder. ....Er også enig i at lydene var bra. Når det gjelder stabilitet har nok ikke jeg fått testet den nok, har kun lekt litt med den noen kvelder. PS! jeg bruker 64bit versjonen (selvsagt) 8)



Fikk opp mange lyder i Player, men bare 6 som funka. resten "finner den ikke samplene til" og må bla manuellt igjennom. Sikkert noe mer fucka i 32bit versjon ;)
64 kommer inn garantert i løpet av året.. får se om det blir i vår eller høst. Er midt i prosjekter og feiger ut switching nå :?
________________________________

http://www.signesvei.no/funstudio

Musikere pensjonerer seg ikke, de slutter når det ikke er mer musikk igjen i dem.
Louis Armstrong

Fredster :)
Brukerens avatar
Fredster
Aktiv
 
Innlegg: 177
Registrert: Fre Nov 07, 2008 12:43 pm
Bosted: Sandefjord

Innlegg rossi68 » Tir Jan 26, 2010 10:01 pm

Fredster skrev:
H-Musikk skrev:Følger vel med en bortimot 20 forskjellige lyder. ....Er også enig i at lydene var bra. Når det gjelder stabilitet har nok ikke jeg fått testet den nok, har kun lekt litt med den noen kvelder. PS! jeg bruker 64bit versjonen (selvsagt) 8)



Fikk opp mange lyder i Player, men bare 6 som funka. resten "finner den ikke samplene til" og må bla manuellt igjennom. Sikkert noe mer fucka i 32bit versjon ;)
64 kommer inn garantert i løpet av året.. får se om det blir i vår eller høst. Er midt i prosjekter og feiger ut switching nå :?


Hei!
Har brukt 32 bits versjonen en god del nå, og har ingen problemer med hverken installasjon eller stabilitet. Du installerte alle 3 filene?
Harald R
trommeslager, pro tools nerd
rossi68
Fersking
 
Innlegg: 3
Registrert: Søn Nov 30, 2008 9:27 pm
Bosted: Grong


Gå til Soft- og Hardware

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron