[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Softube plugins

Softube plugins

Her diskuteres alt som har med computere å gjøre. Programvare, lydkort med mer.

Moderator: Ole Henrik

Softube plugins

Innlegg goldenGeek2 » Ons Feb 17, 2010 8:28 am

Mulig dette kjem inn under kategorien reklame eller noko slikt, men eg testa nokre Softube plugins i går, Tube-Tech CL1B (kompressor) og Trident A-range (EQ), og er mildt sagt "blown away". Det er lenge sidan eg har vore borti plugins som låter så bra og som er så kjekke å jobbe med. No har eg aldri jobba på hardware Trident A-serie (det var vel berre produsert 13 stk totalt så desse er vel litt lite utbredt kan ein seie), men har ein del timar med ein 80B. Korleis forskjellen/likheten med originalen er veit eg difor ikkje, men A-range pluggen føles i alle fall rimelig kjent. Og så låter den forresten grisefett :) CL1B både låter og føles som hardwareboksen - knallbra :) Hvis du har nokre minutter til overs så test desse pluggene! http://www.softube.com

PS. eg har ingen forbindelse til Softube eller forhandlere av desse - eg vart berre for ein gangs skyld skikkelig inponert over nokre nye plugins. Ikkje kvar dag dette skjer - eg miksar helst analogt, men no fristar det faktisk å prøve seg på ein miks "i boksen"...
goldenGeek2
Superaktiv
 
Innlegg: 266
Registrert: Lør Des 01, 2007 8:48 am

Innlegg Hoppetau » Tir Mar 02, 2010 3:29 pm

Er helt enig! Har selv en demo pågående nå.. Har dessverre 0 erfaring med den ekte boksen, men vst versjonen av CL 1B compressoren er utrolig bra!
Hoppetau
Tørr bak øra
 
Innlegg: 43
Registrert: Ons Okt 28, 2009 9:27 pm


Gå til Soft- og Hardware

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest