[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Battery-spørsmål

Battery-spørsmål

Her diskuteres alt som har med computere å gjøre. Programvare, lydkort med mer.

Moderator: Ole Henrik

Battery-spørsmål

Innlegg Skrinsen » Tir Aug 31, 2010 2:23 pm

Er det noen som vet om jeg kan route output fra individuelle celler til forskjellige spor i mixeren Pro Tools?

Når jeg brukte Cubase var det ikke noe problem, da ble det automatisk opprettet flere Battery-kanaler i mixeren når jeg åpnet Battery.

Jeg kan jo fortsatt forandre utgangs-channel under "Master" Volum slider´en, men f.eks ST3/4 etc sier meg ikke noe da jeg ikke vet hvordan jeg skal finne disse igjen i PT-mixeren...

S
Skrinsen
Aktiv
 
Innlegg: 108
Registrert: Lør Okt 06, 2007 5:11 pm

Innlegg Trallala » Ons Sep 01, 2010 9:05 pm

Hei - brukar Battery sjølv med Sonar, men er blank på PT desverre.

Men sidan ingen PT-folk har hjelpt deg endå ... skot i blinde....kan du velga Battery sine outputar som input på et vanleg audiospor?
------------------------
www.lidlyd.no
Trallala
Superaktiv
 
Innlegg: 433
Registrert: Tir Okt 16, 2007 8:44 pm
Bosted: Osterøy

Innlegg goldenGeek2 » Ons Sep 01, 2010 11:17 pm

Trallala skrev:Hei - brukar Battery sjølv med Sonar, men er blank på PT desverre.

Men sidan ingen PT-folk har hjelpt deg endå ... skot i blinde....kan du velga Battery sine outputar som input på et vanleg audiospor?


Trur du er inne på noko her. I så fall det ikkje er snakk om audiospor - eg held ein knapp på å setje opp batteryuygangane som input på AUX-spor. Eg har ikkje battery installert her for øyeblikket, men kan nokon be/av-krefte dette?
goldenGeek2
Superaktiv
 
Innlegg: 266
Registrert: Lør Des 01, 2007 8:48 am

Innlegg hkh » Tor Sep 02, 2010 12:47 am

I nyere cubase så er det slik at kun utgang 1/2 fra battery er aktivert by default, hvis du vil ha opp de andre utgangene må du aktivere de manuelt før de dukker opp i mikseren
kanskje det er noe lignende i pro tools?
hkh
Superaktiv
 
Innlegg: 306
Registrert: Tor Sep 13, 2007 12:04 pm
Bosted: Bergen

Innlegg Skrinsen » Tor Sep 02, 2010 1:38 pm

Takk for tips. Jeg oppdaget at det var en egen "plug-in undermeny" i mixeren i PT som jeg kunne velge til å route Batterysporene...


S
Skrinsen
Aktiv
 
Innlegg: 108
Registrert: Lør Okt 06, 2007 5:11 pm


Gå til Soft- og Hardware

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 1 gjest

cron