[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Motu 828 mk3

Motu 828 mk3

Her diskuteres alt som har med computere å gjøre. Programvare, lydkort med mer.

Moderator: Ole Henrik

Motu 828 mk3

Innlegg FinnArild » Man Feb 21, 2011 8:18 pm

Har litt lyst på denne jeg altså. Først og fremst trenger jeg fler kanaler enn på mitt noe eldre M-Audio 410 - samtidig ser jeg den har xlr ut til monitorer noe som betyr at jeg kan pælme den gamle Behringeren jeg bruker som lyttemixer (hvor langt kan du pælme en Behringer egentlig?) - så har den også DSP, og selv om jeg har UAD2-DUO så gjør ikke det noe. Jeg har jo googla litt og sett at noen klager over preampsene, mens andre mener at det bare er tull og at de bare er helt flate (det kan jeg leve med).

Noen som har noen tanker/erfaringer/rykter/spekulasjoner?

http://www.thomann.de/se/motu_828_mk_iii_hybrid.htm
"An eye for an eye tends to make the whole world blind" - Ghandi
www.finnarild.com
FinnArild
MP forum orakel
 
Innlegg: 544
Registrert: Fre Feb 15, 2008 5:09 am

Re: Motu 828 mk3

Innlegg Bugbass » Man Feb 21, 2011 8:57 pm

Jeg har ikke testet akkurat den boksen, men har brukt 8Pre og 896mk3 ei stund, og såvidt jeg skjønner skal preampene være ganske like. MOTU preampene er ikke flate i mine ører, de har litt "varme" i nedre mellomtone. Ellers låter de vel ganske greit til prisen. Jeg sammenlignet 8Pre og RME engang, og RME var hakket strammere og reinere, men til en annen pris. Jeg mener også å huske å ha lest tester av MOTU i bla Sound on Sound der de fikk gode skussmål.
En annen ting å ta i betraktning er at MOTU driverene er dønn stabile.
Etter min mening er MOTU fine ting i sin prisklasse.
Bugbass
Superaktiv
 
Innlegg: 390
Registrert: Man Sep 10, 2007 4:07 pm

Re: Motu 828 mk3

Innlegg FinnArild » Fre Mar 04, 2011 12:51 pm

Takker - da kom jeg over et knalltilbud på ebay, så nå er den i posten på vei til meg :) ...
"An eye for an eye tends to make the whole world blind" - Ghandi
www.finnarild.com
FinnArild
MP forum orakel
 
Innlegg: 544
Registrert: Fre Feb 15, 2008 5:09 am


Gå til Soft- og Hardware

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron