[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Noen som har

Noen som har

Her diskuteres alt som har med computere å gjøre. Programvare, lydkort med mer.

Moderator: Ole Henrik

Noen som har

Innlegg Damocles » Fre Mai 13, 2011 11:24 pm

Hei !
Jeg lager min musikk på en litt gammel laptop, og bruker Cubase se-3, som funker ganske bra.
Mine "lyder" er fra freeware vst-plugins, og jeg har egentlig bare funnet ett stk piano, en bass, en cello og en slags mellotron.
Mine strings er fra Korg M1-LE som fulgte med et Korg Nanokeyboard.Trommer er EZdrummer,gitar gjennom en PODxt.
Grunnet meget anstrengt økonomi, så blir jeg litt syyyk av å se demos av skikkelige vst'er..særlig på stryker/orkester-lyder.
Er det noen som har noe utgått stash de ikke bruker..? Tipper at nesten enhver vst som engang har kostet noe vil være en forbedring
for meg.Send meg gjerne en melding hvis du har noe..kan gi opptil 500,- .
her er eksempel på mine lyder og låt :
http://www.youtube.com/watch?v=ZQuZ3FECz80&fmt=22

Ha en god helg !
Damocles
Fersking
 
Innlegg: 4
Registrert: Man Jun 21, 2010 3:08 pm

Re: Noen som har

Innlegg Damocles » Ons Mai 25, 2011 4:36 pm

Ikke noen respons, får bare være glad for at de som har gammelt stash bruker det fremdeles :-)
Takk for at du/dere lyttet på låten,håper den falt i smak :-)
Damocles
Fersking
 
Innlegg: 4
Registrert: Man Jun 21, 2010 3:08 pm

Re: Noen som har

Innlegg yhoyland » Tor Jun 23, 2011 12:26 am

Hei!
Det er dårlig med marked for brukte plugger og pakker i Norge. Skaff deg en paypalkonto og ta en runde på Ebay så tenker jeg du finner det du leter etter.

Lykke til!
Yngve Høyland
Songs & Production
www.yngvehoeyland.com
Brukerens avatar
yhoyland
MP forum orakel
 
Innlegg: 1730
Registrert: Lør Sep 22, 2007 2:58 am

Re: Noen som har

Innlegg jonbue » Tir Mai 24, 2016 10:38 pm

Har du sjekket ut "computermusic magasin"? http://www.musicradar.com/computermusic
De har my ok "stash" , ikke demos , men free samples, free plugs laget for magasinet (nedkuttede versjoner ofte) m.m. Kjøp et nummer av magasinet (Narvesen, kommer hver 4.uke) , eller kjøp et abbonement.
jonbue
Fersking
 
Innlegg: 7
Registrert: Tir Mai 24, 2016 12:30 pm


Gå til Soft- og Hardware

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron