[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Midi Patch bay

Midi Patch bay

Her diskuteres alt som har med computere å gjøre. Programvare, lydkort med mer.

Moderator: Ole Henrik

Innlegg JTS » Tir Okt 28, 2008 9:38 am

goldenGeek2 skrev:Ville det hjelpt med fleire midi-interfacer kobla til samtidig, eller vil ikkje det fungere? Eg har liggende et midi-interface til Amiga (1inn/3ut) som du kan få hvis det hjelper.


Hei

Takker veldig for tilbudet, men det går ikke og koble til flere midi interface'er samtidig.(har flere selv)

Hva heter interfacet? er mange interface som har 3 out men som hører alle samtidig og vil da ikke ha mulighet til og skille på de 3 out, er bare for og koble til flere samtidig men ikke og skille kanalene.
Du må ha Triple Play Pluss eller Quadra Play interface for og ha 3 eller 4 ekte out.

Men takker så mye for tilbudet(skal du kaste det kan jeg jo ta det) :D
JTS
Tørr bak øra
 
Innlegg: 10
Registrert: Ons Okt 22, 2008 11:48 pm

Innlegg goldenGeek2 » Ons Okt 29, 2008 10:57 am

Ok, det er et triple play plus hvis eg ikkje hugser feil. Det ligger no i grunnen greit i skapet med Amigaen (og DSS+ 8-bits sampler, hehe).
goldenGeek2
Superaktiv
 
Innlegg: 266
Registrert: Lør Des 01, 2007 8:48 am

Innlegg JTS » Ons Okt 29, 2008 12:15 pm

goldenGeek2 skrev:Ok, det er et triple play plus hvis eg ikkje hugser feil. Det ligger no i grunnen greit i skapet med Amigaen (og DSS+ 8-bits sampler, hehe).


Da tar jeg gjerne i mot, pluss annet amiga stasj som DSS+8 bits
Er du en gammel Amiga freak :D
jeg betaler porto :D
JTS
Tørr bak øra
 
Innlegg: 10
Registrert: Ons Okt 22, 2008 11:48 pm

Forrige

Gå til Soft- og Hardware

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest