[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Tracker konseptet på MAC/Linux

Tracker konseptet på MAC/Linux

Her diskuteres alt som har med computere å gjøre. Programvare, lydkort med mer.

Moderator: Ole Henrik

Tracker konseptet på MAC/Linux

Innlegg JTS » Fre Okt 24, 2008 11:46 pm

Hei igjen :)

Lurte på følgende

Finnes det noen musikk program for MAC/Linux som har full midi support og som bruker tracker konseptet for og lage musikk?(protracker/AMIGA)
Og som kan ha 8 -10 synth moduler koblet opp samtidig.
Skjønner at det er midi interfacet som bestemmer antall kanaler, men musikk programmen må støtte dette.

Har ikke peil på MAC hvis det finnes noe rått til denne men vurderer og kjøpe, men de musikk programmene jeg har sett til nå er ikke helt min grei, er jo bare en masse samples som du bestemer når skal trigges????

Pøs på med linker som jeg kan sjekke ut :D

Har sett Renoise, det ser lovende ut men har ikke full midi support som jeg kan se?? korriger meg hvis jeg tar feil

Og ja veit om SOFTSYNTH's men digger mest HW synther som jeg kan knote med :lol: men greit hvis programmet støtter VST

PS, hvis det finnes noen programmer som bare finnes til windows si gjerne i fra, men vil helst ikke kjøre windows(winblows)

Takker for alle tips her :D
JTS
Tørr bak øra
 
Innlegg: 10
Registrert: Ons Okt 22, 2008 11:48 pm

Gå til Soft- og Hardware

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest