[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Starte coverband i Oslo?

Starte coverband i Oslo?

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Starte coverband i Oslo?

Innlegg torgeirbs » Fre Aug 13, 2010 7:44 pm

Gitarist (30) ønsker å starte coverband i Oslo, med hovedvekt på 70- og 80-tallshardrock. Ambisjonsnivået ligger på en øving i uka, spillejobb en gang i måneden og et fett liveshow.

Bassist, trommis og vokalist søkes.
torgeirbs
Tørr bak øra
 
Innlegg: 11
Registrert: Fre Aug 13, 2010 7:42 pm

Innlegg Dozerbabar » Fre Aug 13, 2010 9:46 pm

Hva slags band tenker du på?
Aleksander Eriksen
Låtskriver, produsent, musiker og potet
Phantom Production - Digital distribusjon og lydstudio - http://www.phantomproduction.no
Molotow - Ballerock til folket - http://www.molotow.no
Brukerens avatar
Dozerbabar
MP forum orakel
 
Innlegg: 1134
Registrert: Man Sep 24, 2007 9:07 am
Bosted: Oslo

Innlegg torgeirbs » Lør Aug 14, 2010 12:06 am

Festrock som låter bra nok til at vi får spillejobber. Spilling for moro, men med et tydelig mål om å få spilt ute. Gjerne litt show og scenekostymer. Setlista avhenger litt av hvem som melder sin interesse, men som nevnt tenker jeg 70- og 80tallshardrock, dvs er forsåvidt det meste mellom Black Sabbath og Bon Jovi aktuelt...
torgeirbs
Tørr bak øra
 
Innlegg: 11
Registrert: Fre Aug 13, 2010 7:42 pm

Innlegg SteveO » Søn Aug 15, 2010 10:34 pm

Hei. Jeg er en engelsk bassist som flyttet over til Norge to år siden. Jeg har spilt i flere coverband i England, spilte Rock, Soul, Blues, Reggae, Metall og Jazz (Ikke alle sammen :) ). Mesteparten av tiden vi spilte i puber og barer og på bryllup, og ha to ganger spilt på festivaler. I gjennomsnitt spilte jeg minst 2-3 ganger i uken i ca 8 år (vi har mange puber der borte og de fleste av dem ønsker levende musikk).
Jeg ønsker å bli med et band og spille så fort som mulig igjen, men jeg har ingen kunnskap om hvor de gode stedene er i Norge eller hvem du skal kontakte for å få spillejobber og så videre (bruker du bestillingsagenter for eksempel), så jeg er søker etter et band som kan ta vare på denne siden av ting i starten. Også min Norsk er ikke så bra ennå (jeg er sikker på at du kan fortelle :) ).
De er dårlige poeng. På den positive siden jeg har min egen transport og bass rigg, og jeg er hardt arbeidende og jeg lever for å spille musikk. Jeg bor i Hønefoss og får til Oslo er ikke noe problem.

Send meg en linje hvis du er interessert.

Steve
Brukerens avatar
SteveO
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Søn Aug 15, 2010 9:54 pm


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest