[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Nytt band på Romerike - Akershus?

Nytt band på Romerike - Akershus?

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Nytt band på Romerike - Akershus?

Innlegg Tralle Tonetroll » Tir Okt 05, 2010 11:35 am

Jeg søker musikere som har lyst til å være med å starte et nytt band med tilholdssted på øvre romerike - ca Jessheim eller deromkring.

Når det gjelder musikkstil er jeg åpen for det meste bare det blir gjort bra. Jeg har allikevel en forkjærlighet for musikk lagd av musikere og ikke "artister" og min personlige musikksmak heller mer mot heavyrock, blues og symfo/prog enn dansegallamusikk. Uansett, musikken skal være morsom å spille og morsom for andre å høre på.

Jeg spiller selv keyboard og vil våge å kalle meg relativt rutinert etter 30+ år på veien. Da vil du også forstå at jeg har blitt gammel nok til å ha lagt drømmen om å bli popstjerne på hylla :D

Min erfaring er at like barn leker best, og jeg søker derfor voksne musikere med nok rutine og fartstid til at vi kan få til et oppegående band på relativt kort tid.

Jeg ser for meg et band bestående av 4-5 musikere med tradisjonell oppbygning. Bass, trommer, 1-2 gitarer, eventuelt 1-2 keyboardister + vokal.
Man bør ha mulighet til å øve en gang i uka i en innkjøringsfase, men som alltid er kvalitet på øvinger viktigere enn kvantitet.

Jeg har egen PA og tilgang til øvingslokale.

Hvis noe av dette fenger deg, eller du kjenner noen du tror kan være interessert i et slikt prosjekt, ta kontakt med meg på gry(krøllalfa)stordahl.com eller tlf. 97 67 47 60
Livet er for kort til å kaste bort tida på dårlig musikk.
Brukerens avatar
Tralle Tonetroll
Tørr bak øra
 
Innlegg: 15
Registrert: Fre Jan 18, 2008 2:16 am

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest