[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Låtsnekkerkyndig instrumentalist søkes

Låtsnekkerkyndig instrumentalist søkes

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Låtsnekkerkyndig instrumentalist søkes

Innlegg sæsse » Tir Nov 08, 2011 11:39 pm

Hei!

Jeg er en 30 år gammel (mao nesten fortsatt ung og lovende...) jente, som ønsker seg en samarbeidspartner til mitt låtskrive-prosjekt. Har puslet med egne låter og tekster i 6-7 år og føler det er på tide å ta det et steg videre - trenger en sparringspartner og flink musiker å jobbe sammen med (foreløpig på hobbybasis, men hvem vet - man må jo drømme litt stort).

Er bosatt i Oslo, så det er fint om du er det og. Ellers leter jeg etter noen med sans for oppbygging av låter, og som behersker et instrument ala piano, bass, gitar...trommer...gjerne flere instrumenter., og du må gjerne kunne synge også. Selv er jeg forholdsvis autodidakt pianospiller og vokalist, og bruker pianoet mest som sangskrivings-verktø (er ikke konsertpianist enda..). Og så spiller jeg trommer, innimellom.

Tekstene jeg skriver foregår på nord-norsk, ettersom det er min dialekt, lydbildet er - foreløpig - ganske piano, vokal og bass - basert, men her er vi åpne for det meste altså. Sangene befinner seg vel foreløpig innafor en viss jazz/vise/pop/folk-tradisjon, men her er jeg også veldig glad for annen innflytelse, er lett å gå seg fast i en sjanger når en sitter og suller alene.

Er vel greit om man har noenlunde lik musikksmak, så her kommer noen av musikken jeg liker (litt diverse, her altså); Kate Bush, Joni Mitchell, Coldplay, Bill Evans, John Coltrane (..jazz generellt egentlig), Bon Iver, Sufjan Stevens, Odd Nordstoga, Sigur Rós, Jeff Buckley, David Bowie, Marit Larsen, Hanne Hukkelberg, Beatles, Radiohead, Red Hot Chilli Peppers, Feist, Arvo Pärt, Piazzola (tango kan være kult)..øh..Wagner...tidlig Springsteen...(dette var da veldig Stuff-White-People-Like-aktig liste..men ok..)

Ikke så rock-, pønk-, R´nB eller country-glad...men funky er fint altså:)

Hvis du ble nysgjerrig og vil vite mer, så skriv til meg, så tar vi det derfra!
sæsse
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Tir Nov 08, 2011 6:42 pm

Re: Låtsnekkerkyndig instrumentalist søkes

Innlegg fman11 » Tir Nov 15, 2011 9:55 am

Hei dette høres jo interresant ut. :) Litt om meg, jeg har drevet med låtskriving, samt live og studio i endel år. Jeg spiller flere instrumenter, men jeg behersker gitar og vokal best. Men hverken bass, tangenter og litt trommer er ikke noe stort problem heller. :) Jeg kunne gjerne tenkt meg å vite mer om dette og eventuelt kanskje hørt noe av det du har skrevet. Du kan nå meg på email frodeobelixmartinsen@gmail.com eller på tlf. 94 49 49 69 hvis du ikke allerede har funnet noen til dette prosjektet ditt. :) Jeg så hvilke band du refererte til, og mye av dette er kjent musikk form meg og mye den samme smaken jeg har. Ta kontakt hvis dette høres interresant ut. :)

MVH
Frode
Brukerens avatar
fman11
Tørr bak øra
 
Innlegg: 12
Registrert: Tir Nov 15, 2011 9:43 am

Re: Låtsnekkerkyndig instrumentalist søkes

Innlegg larseand » Søn Des 22, 2013 5:48 am

Hei !

Mitt navn er Emil Andreassen - Jeg er singer/songwriter på 37 år fra Fredrikstad.
Har gjort div. prosjekter og kunne godt tenke meg et samarbeid men hadde vært bra med noen opptak av hva du sysler med så jeg finner ut om jeg tror jeg kan bidra på en bra måte. Jeg spiller gitar og litt piano.

Nå er det jo flere år siden denne annonsen ble lagt ut men. kan jo være du har div. prosjekter på gang. Jeg skal selv gi ut en skive snart og det hadde vært artig med litt samarbeid og nye impulser.

OK - Du får ta kontakt om du har lyst !

guttenmedlutten@hotmail.com

Nvh. Emil Andreassen
Emil Andreassen
larseand
Fersking
 
Innlegg: 5
Registrert: Man Okt 13, 2008 1:39 pm
Bosted: Fredrikstad


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest