[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Vokalist søkes (Oslo) til symfonisk folk metal

Vokalist søkes (Oslo) til symfonisk folk metal

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Vokalist søkes (Oslo) til symfonisk folk metal

Innlegg atryðe » Man Des 24, 2012 1:43 am

Søker en vokalist (18-25 år) i Oslo og omegn som ønsker og bli del av et folkemetallprosjekt som inkorporerer både symfonisk med tradisjonelle elementer i folkmetall-sjangeren. Jeg søker den som kan synge i en stil av Ensiferum f.eks, men også en ren vokal som skaper en folkepreget atmosfære. Allerede er 20 sanger ferdiggjort, men nye sanger vil bli innspilt, noe som kan gjøre dette til et mer permanent prosjekt/band og da kan selvfølgelig nytt materiale utvikles sammen, noe som er selve essensen i det og spille sammen. Det er ikke skrevet mange tekster, men en god vokalist kan også skrive gode tekster. Prosjektet begynte jeg sommeren 2012.

Send meg gjerne et lydklipp hvor begge vokaler kan høres (selvlagd eller cover). Den jeg tar kontakt med vil bli tilsendt et par ferdiggjorte sanger så man kan høre om det er av interesse! Selvfølgelig kan også en sang sendes først i værste fall, eller link til hjemmesiden (det reklamerer jeg ikke for på denne siden).

Ta kontakt !

:)
atryðe
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Tir Des 18, 2012 4:46 pm

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest