[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - TEKSTFORFATTER

TEKSTFORFATTER

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

TEKSTFORFATTER

Innlegg kpett » Ons Mar 06, 2013 10:42 am

Hei!
Er det noen her i forumet som kunne tenke seg å skrive tekster, eller som kjenner en eller annen kreativ sjel, som kunne tenke seg et samarbeid i så henseende.
Jeg skriver vanligvis mine egne tekster, men bruker så sinnsykt lang tid på det.(Er definitivt ikke noen poet.)
Så hadde jeg hatt en oppegående tekstforfatter kunne jeg laget mange flere låter.
Kpett
kpett
Fersking
 
Innlegg: 8
Registrert: Fre Sep 14, 2012 1:00 pm

Re: TEKSTFORFATTER

Innlegg Ludvig » Søn Mar 10, 2013 4:22 am

Sjanger?
Ludvig
Med på notene
 
Innlegg: 63
Registrert: Man Jul 06, 2009 6:13 am
Bosted: Ålesund

Re: TEKSTFORFATTER

Innlegg kpett » Ons Mar 13, 2013 1:34 pm

Hei !
Beklager, men har ikke vært på forumet på enstund, men sjangeren er pop, pop-rock, og rundt omkring der.
Mvh
Kjell
kpett
Fersking
 
Innlegg: 8
Registrert: Fre Sep 14, 2012 1:00 pm

Re: TEKSTFORFATTER

Innlegg mariaaa » Tor Mar 20, 2014 5:28 pm

Hei =)
Søker du fortsatt tekstforfatter?
Jeg driver selv og lager en del musikk, men det er vel tekster som jeg er best på, så jeg kan være interessert i et samarbeid :)
mariaaa
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Tir Mar 18, 2014 1:18 am

Re: TEKSTFORFATTER

Innlegg Tor G » Fre Apr 25, 2014 12:15 am

Hei
Kunne vært artig å prøve seg på dette, så hvis du fortsatt trenger tekster, si litt om hva du har tenkt deg :)
Mvh
Tor G
Tor G
Fersking
 
Innlegg: 5
Registrert: Søn Apr 13, 2014 12:24 pm


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron