[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Prog/Blues/Folk Band i Fredrikstad

Prog/Blues/Folk Band i Fredrikstad

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Prog/Blues/Folk Band i Fredrikstad

Innlegg larseand » Søn Des 22, 2013 7:11 am

Jeg ønsker å starte opp et rockeband i Fredrikstad. Helst lage ny musikk men i "hippie stil" (60/70 talls sound)
Prog, Blues, Rock, Suggurerende, + evt. Psykadelisk er åpen for det meste - men helst seriøse folk som kan spelle og gjerne øve mye - Jeg synger, spiller gitar + litt div. annet er 37. år gammel og bor i Fredrikstad.

Ta kontakt om dette er et prosjekt for deg som eks: Trommis, Bassist, Pianist, håndtrommer, Synth, fløyte, eller gitarist eller evt. noe helt annet som kan bli kult som Mellotron, DuDuk, HangDrum, Chello, Trombone, Trompet osv.

Ta kontakt om samarbeid om musikk ala dette kunne vært noe for deg !

Jeg er inspirert av bl.a. Pink Floyd, YES, Nick Drake, David Bowie, Neil Young, B.B -King, Captain Beefheart, King Crimson, Beethoven, Stravinsky, Bjørk, Simon Finn, The Moody Blues osv. osv.

guttenmedlutten@hotmail.com

Mvh. Emil Andreassen
Emil Andreassen
larseand
Fersking
 
Innlegg: 5
Registrert: Man Okt 13, 2008 1:39 pm
Bosted: Fredrikstad

Re: Prog/Blues/Folk Band i Fredrikstad

Innlegg Urban retro » Man Des 30, 2013 3:28 pm

Hei Emil.

Høres interessant ut for meg dette. Sjekk ut min kanal på YouTube jhh1973, eller Google meg så får du en del smakebiter:)
Urban retro
Tørr bak øra
 
Innlegg: 10
Registrert: Søn Des 29, 2013 10:31 am


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest