[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Trommeslager søker band/artister

Trommeslager søker band/artister

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Trommeslager søker band/artister

Innlegg alexmoon » Ons Apr 09, 2014 5:34 pm

Energisk trommeslager med eget uttrykk/spillestil søker seriøse musikere/etablerte band innen pop/rock/hardrock/folk. Jeg er 24 år og er for tiden bosatt i Ålesundsområdet etter 3 år i England. Men jeg er villig til å flytte på meg når de rette musikerne tar kontakt :-). Dere må være dønn seriøse og være målrettet med låtskriving, innspilling og livejobber. Band som jeg er inspirert av er bl a The Who, Stones, Dust, Zeppelin, samt artisten Bert Jansch. Jeg er aktiv med egne ideer til låter og gitarriff, så band med egne låter er et must. For øyeblikket jobber jeg i studio både som trommis og gitarist. Er dere på jakt etter en trommis som "lever og ånder" for musikk 24/7 - ta kontakt med meg pr mail: alexmoon@online.no
alexmoon
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Ons Apr 02, 2014 8:07 pm

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest