[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Søker noen å skrive låter med :)

Søker noen å skrive låter med :)

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Søker noen å skrive låter med :)

Innlegg Tor G » Fre Apr 25, 2014 12:38 am

Hei
Skulle gjerne truffet noen å skrive og spille inn låter med. Har endel materiale selv,
ønsker hjelp til å få utviklet noe av dette, og er også veldig interessert i å være med og
utvikle andres stoff.
Har fullt utrustet studio med akustiske trommer, bass, et utvalg gitarer og amper mm
i Fredrikstad (www.faun-studio.com), samt god mobil opptaksløsning her i Oslo.
Liker mye forskjellig musikk, men kunne tenke meg å nærme meg soundet til band som
f.eks Radiohead og Coldplay, blandet med elementer av band som tidlig Genesis, Pink Floyd,
Rush m.fl. Er kanskje en fordel om du ikke er så ung at sistnevnte bands musikk er helt ukjent,
men virker det interessant så si endelig ifra :) Selv er jeg 45.
Er ingen super-instrumentalist, mer interessert i klanger, groove og rytmisk driv enn solospill.
Liker også godt å skrive tekster, mest på engelsk, men har også skrevet endel på norsk.
Mvh
Tor G
Tor G
Fersking
 
Innlegg: 5
Registrert: Søn Apr 13, 2014 12:24 pm

Re: Søker noen å skrive låter med :)

Innlegg Moulinsart » Tir Jul 08, 2014 5:23 pm

Hei,

Høres intressant ut. Jeg spiller med noen andre i et band. Kanskje du vil vare med og utvikle vårt sound eller kanskje hjelpe oss at gjøre en innspilling.

Vår soundcloud side (er ikke så førnøyd med innspillingene):
https://soundcloud.com/black_molly

Mvh
Fredrik
Moulinsart
Fersking
 
Innlegg: 7
Registrert: Ons Feb 27, 2013 11:00 am

Re: Søker noen å skrive låter med :)

Innlegg Got sleepy » Søn Jan 25, 2015 11:41 am

Hei, sjekk ut lydene på soundcloud og si ifra om det er innafor. Kaller meg got sleepy der og er inspirert av de artistene du nevnte.
Got sleepy
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Søn Jan 25, 2015 10:21 am


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest