[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Vokalist/komponist søker band

Vokalist/komponist søker band

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Vokalist/komponist søker band

Innlegg Celine B. » Lør Jun 21, 2014 8:58 pm

Hei

Jeg er en jente på 23 år. Jeg er vokalist og har akkurat fullført bachelorgraden min som utøvende musiker i England. Jeg måtte dessverre forlate bandet mitt i England og er derfor på utkikk etter et nytt band. Jeg er en erfaren musiker med stort fokus på kunstaspektet ved musikken. Fokus på egenart/egen interpretasjon av musikk er viktig, jeg liker ikke å kopiere. Jeg er åpen for ulike sjangre (ikke hip hop eller hard rock..). Jeg har jobbet mest med jazz og pop fram til nå. Jazzen har nok en spesiell plass i hjertet mitt. Liker å utforske og tar gjerne utfordringer. Jeg komponerer musikk i Sibelius og har lenge drømt om å bringe denne musikken til scenen. Liker å trekke meg forbi "sjangernes grenser" , og er opptatt av å lage musikk med mye sjel. Jeg bor på Bærums Verk og skal flytte til Oslo. Jeg ser etter musikere i nærområdet (Bærum, Oslo…) …kan gjerne pendle i nærområdet. Det viktigste er at man kan treffes jevnlig, siden jeg vil starte et band som tar samarbeidet på alvor, og som er like lidenskapelig opptatt av musikken.

Bare å ta kontakt! :D også hvis du bare har noen spørsmål ;)

Celine Berstad (mail: celine_berstad@hotmail.com, tlf: 99104275).
Celine B.
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Tor Jun 05, 2014 2:17 pm

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest