[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Søker kvinnelig vokalist i Troms

Søker kvinnelig vokalist i Troms

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Søker kvinnelig vokalist i Troms

Innlegg guitarvoice » Tir Aug 05, 2014 1:57 pm

Hei!
Seriøs gitarist søker kvinnelig vokalist i Troms - området. Stilmessig ligger det muligens i World music/jazz/eksperimentell - området. Har f.eks. utrolig sans for det Anna Jopek gjør sammen med Pat Metheny.
Jeg skriver all musikken, og målet er konserter/utgivelser. Har endel brukbare kontakter i musikkNorge som jeg benytter meg av. Søker også hele tida på diverse støtteordninger, slik at man økonomisk skal komme ut av det på best mulig måte.
Fordel om du leser musikk, men absolutt ingen betingelse. Har det meste festet til harddisken også. Kanskje kan vi møtes for en prat? Kanskje er du en musiker som har vært borte en stund, og nå vil tilbake? Setter pris på om du har lydfestet noe av det du har gjort, og at jeg kan få høre det. Leser noen dette og tenker: wow, dette er noe for .........., tips henne!
Kontakt meg på improtune@gmail.com

Hilsen Peter
guitarvoice
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Fre Jun 06, 2014 1:20 am

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest