[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Metal-band I Oslo ønskes :-)

Metal-band I Oslo ønskes :-)

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Metal-band I Oslo ønskes :-)

Innlegg DarkTensions » Man Nov 03, 2014 10:49 pm

Heisann,

Jeg er en 24 år gammel kar med noen års fartstid på gitar som ønsker å starte/joine et metal-band i Oslo. Har ingen banderfaring fra før, og føler at det er dette som må til for at jeg skal kunne utvikle meg videre.

Noen av mine inspirasjonskilder: Opeth, Between the Buried and Me, Sybreed, Katatonia, Major Parkinson + mye melodiøst og eksperimentelt. Ser først og fremst etter muligheten til personlig utvikling på mitt instrument, så om du/dere tar ting 100 % seriøst, eller spiller mest for gøy, så er jeg med ;-)

DESSUTEN (!) vil jeg gjerne høre fra de som måtte være interessert i å spille annet enn metal, jeg er ikke fastlåst i denne sjangeren!! :-D Jeg vil bare spille musikk sammen med andre entusiastiske, positive, musikkglade mennesker.

Ved interesse, ta kontakt på: trond.is@online.no
DarkTensions
Fersking
 
Innlegg: 5
Registrert: Fre Aug 10, 2012 9:51 pm

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron