[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Eklektisk vokalist i Oslo søker

Eklektisk vokalist i Oslo søker

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Eklektisk vokalist i Oslo søker

Innlegg Got sleepy » Søn Jan 25, 2015 10:53 am

Jeg er en 35 år gammel Oslo kar som søker noen å lage lyd med.

Sjanger?

Er egentlig imot det å være streng på sjangre, men vil helst holde på med lyd innafor eller i nærheten av Indie pop/rock, rock, alternative rock, stoner rock, grunge, reagge, eller noe rolig å fint rundt lignende lydbilde som Bon Iver eller Radiohead og endel skaper.

Erfaring?
Nja må jeg si så langt, var vokalist i ett band en liten stund, men vi kom oss aldri på scenen. Har spilt inn et par låter i studio før. Har fremført endel på div åpne mikker. For tiden lager jeg skjeletter (uferdige sanger/works in progress) og legger det ut på soundcloud. Disse er veldig ekletiske, mest fordi jeg ikke er en super dyktig gitarist og ellers ikke så flink med andre instrumenter, men klarer ikke å la være å lage musikk. Så jeg lager alt selv, beats (har ikke trommer), spiller gitar, klimprer på keyboard, tuller rundt på bass, synger, korer og mikser og trikser. Egentlig ønsker jeg at folk som kan det skulle gjort det og det er derfor jeg er her! Selv vil jeg bidra med det som passer seg, fortinnsvis vokal og rytmegitar, men prøver meg om det skulle være ønskelig.

Hvordan høres jeg ut?
Klipp og lim inn dette: https://soundcloud.com/got-sleepy , i din browser ;) Det ligger 20+ selvkomponerte låter og ett cover, som regel er jeg mest fornøyd med de siste låtene mine. Per dagsdato ligger de i spillelistene som heter På norsk og In to the storm.

Ambisjoner?
Først og fremst vil jeg lage kul lyd og få det inn i spotify eller itunes (ikke så vanskelig), så ønsker jeg å komme meg mer på scenen. Ellers har jeg lyst til å jobbe mye med lyd, men vil helst gjøre det fordi det er årleit, ikke for å bli berømt. Penger derimot... :P
Got sleepy
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Søn Jan 25, 2015 10:21 am

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron