[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Söker sammarbetspartner!

Söker sammarbetspartner!

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Söker sammarbetspartner!

Innlegg SoppKropp » Ons Mar 25, 2015 6:32 pm

Hej!

Är en svensk Dude på 27 år som söker efter nån att producera musik sammen med(helst nån i närheten av Oslo/Akershus)!

Har lagat musik sedan jag var 12 och då fremst metal/hardrock men de sista 7-8 åren har jag halkat in på filmmusikk, ambient, pop/rock och electronika/Club.
Mitt mål är INTE att stå på scene och framträda utan heller laga musik åt andra människor,musikförlag(eventuellt kan man starta eget musikförlag om ting går bra) och reklam m.m
Jag själv spelar gitarr,piano,trummor och bas.
Kan oxå programmera instrument och har tillgång på en del synthar och feta Vst instrument. Har oxå en del erfaring med att mixa(lär mej ting varje dag)
Har en del peiling på musikteori, men det kan bli bedre.
Har Spillt i en del band genom åren och med det sista bandet släppte vi plata, (men som sagt är inte väldigt gira på att stå på scenen så jag lämnade).
Musik jag gillar att höra på kan vara allt från super chill post/ambient, dubstep till den mest brutala extrema metallen.
Jag tar musiken väldigt seriös men det ska först och främst vara morsomt! Det är också en grund till att jag inte kan spilla kun en genre, det är en inspirations deper om du frågar mej.

Och varför vill jag ha en sammarbets partner?
När jag har inspiration så sprutar det melodier,riff och ibland hela kompositioner men jag kan lätt köra fast halvvägs och trenger ett par "andre öron" som kan säga sitt och komma med bra idèer och fortsätta på ting.
Det händer oxå att jag har mycket lättare för att fullföra och komma med idèer på andras låtar än mina egna. Tanken är ju att man ska kunna inspirera varandra och pusha varandra till att göra kickass låtar.

Jag söker då en person som är öppen för alla slags genrer och som gärna har lite peiling på sång arr och sång melodier. Det skadar inte om man kan spela lite olika instrument och att man har lite erfaring med att producera, mixa/master osv. Ålder är inte väldigt viktigt så länge man är lite uppdaterad på dagens musik.

Är du en person som brinner för att laga musik med ambitioner som mej att kunna jobba med det i framtiden? Ta kontakt om du har lust på en partner så ska vi erövra världen... förhoppningsvis ! :lol:

Ps. Kan oxå tänka mej att sammarbeta med vokalister som trenger hjälp med att arra låtar, mixa osv.

Peace!

dannypt87@hotmail.com
SoppKropp
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Fre Mar 06, 2015 12:33 am

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron