[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Seriøs soloartist søker liveband

Seriøs soloartist søker liveband

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Seriøs soloartist søker liveband

Innlegg malenem » Søn Mai 03, 2015 2:44 pm

Hei!
Mitt navn er Malene Markussen og jeg er ei 24 år gammel vokalist og låtskriver som holder til i Oslo.
Jeg har drevet med musikk helt siden jeg var 14 år og går nå "all inn" og jobber for tiden med min debut plate til våren.
Det blir også sluppet en singel til høsten og i den forbindelse blir det noen konserter rundt om i Norge , før det igjen blir en ny konsertrunde i forbindelse med albumslipp.

Jeg leter derfor etter noen dyktige musikere som vil hjelpe meg live.
Kan ikke foreløpig tilby masse penger, men dekker utgifter i forbindelse med konserter også deler vi evt. overskudd som kommer fra konsertene. Målet er å bygge opp en karriere hvor jeg kan begynne å tjene mer penger på musikken.

Musikken min ligger i landskap melankolsk pop med elektroniske elementer.
Har dessverre ikke så mye av den nye musikken min ute da jeg er midt i album prosess, men dere kan høre noe av mine eldre låter på http://www.soundcloud.com/malenemarkussen

Det jeg trenger er:
- en på trommer ( gjerne ha el-trommer)
- en på synth og evt. bass
- en på lead tangenter

Jeg trenger å ha med meg noen som er jordnære, seriøse, flinke og noen jeg kan stole på.
Musikk tar jeg veldig seriøst og vil ha noen til å hjelpe meg fremstå så bra som mulig i live-sammenheng.

Ved interesse kan jeg senne dere en EPK med et par av de kommende låtene.
Jeg trenger da av dere en discografi, litt info om dere selv, en demo og gjerne referanser.

Håper å høre fra dere! :)
Mvh Malene Markussen
malenem
Fersking
 
Innlegg: 8
Registrert: Tor Mai 05, 2011 1:40 pm

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest