[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Monalia søker trommis og gitarist!

Monalia søker trommis og gitarist!

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Monalia søker trommis og gitarist!

Innlegg Monalia » Tor Jun 25, 2015 5:31 pm

Søker trommis og gitarist til mitt bandprosjekt, Monalia. Holder til i Oslo-området. Ønsker folk som liker greia, og som ønsker å forplikte seg til live-spilling f.o.m august og utover høsten. Det blir muligens en liten mini-turne i Tyskland i slutten august, og så EP-release i Norge i september. Så trenger å få øvd inn et band til da!

Jeg har henta mye av min musikalske inspirasjon fra to ulike strømninger innen musikken: 60-tallets populærmusikk, med sine melodiøse, fengende og utadvendte harmonier, og den britiske undergrunnsscenen på 80- og 90-tallet, med sitt svevende, psykedeliske og innadvendte lydbilde. Sjekk ut bandsida mi, Monalia, på facebook for mer info om prosjektet.

Send meg en melding dersom du er hypp, så sender jeg deg link til låtene!

Mvh Terje Halmrast
Monalia
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Man Jun 15, 2015 6:20 pm

Re: Monalia søker trommis og gitarist!

Innlegg VoodooChild » Ons Jul 01, 2015 4:32 am

Heisann!
Jeg er en gitarist på 19 år med god erfaring selv om jeg er relativt ung. Har spillet flere ganger konserter, har en del erfaring med skriving av låter og liker alt som er Rock, blues, en del funk og masse annet :)
Hvis du er interessert lurte jeg på om jeg kunne få hørt på noe av det du har lagd :)
Mvh Amir Yaakoubd
VoodooChild
Fersking
 
Innlegg: 8
Registrert: Man Jan 26, 2015 8:48 pm


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest