[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Rutinert mann på brett søker band

Rutinert mann på brett søker band

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Rutinert mann på brett søker band

Innlegg tornis » Ons Aug 26, 2015 8:46 am

Jeg er en voksen fyr som søker en gjeng for spilling, mest for morro, men noen jobber ok. Er ganske åpen for type musikk, men liker å jobbe gjennom stoffet så ting funker godt. Bor på vestsiden av Oslo, men er mobil. Har et lite øvingslokale.
tornis
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Tir Aug 25, 2015 2:23 pm

Re: Rutinert mann på brett søker band

Innlegg jensham » Tor Aug 27, 2015 2:44 pm

På brett? :)
jensham
Fersking
 
Innlegg: 3
Registrert: Man Jun 08, 2015 2:14 pm

Re: Rutinert mann på brett søker band

Innlegg tornis » Fre Aug 28, 2015 2:35 pm

Hei Jens igjen, jeg er usikker på om mitt svar kom ut til deg, kan ikke dette veldig godt. Jeg sendt deg enne I går: Jeg er pianist, men har også en meget god synth (og en gammel Hammond som ikke er noe å dra på). Har komponert en del og synes at dette kjekkest sammen med andre med bakgrunn I at arrangementene blir bedre da. Dere har kanskje keyboards?

Trommer er jeg blank på.

Mvh Tor N
tornis
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Tir Aug 25, 2015 2:23 pm

Re: Rutinert mann på brett søker band

Innlegg bassbula » Man Okt 19, 2015 8:06 pm

19.10 2015
Vi er tre voksne gutter som spiller gitar, bass ,trommer.Vår vokalist har reist til Berlin. vi øver i øveriet på Alexsander Keillans plass.
Vi spiller blues ,rock, pop.etc...
Ta kontak hvis dette kunne være noe
Torbjørn tlf. 90 98 29 27
torbhall@online.no
bassbula
Fersking
 
Innlegg: 5
Registrert: Ons Okt 31, 2012 9:33 pm


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron