[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Gitarist og vokalist søker bassist og trommis

Gitarist og vokalist søker bassist og trommis

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Gitarist og vokalist søker bassist og trommis

Innlegg GrenadeGravy » Tir Sep 08, 2015 3:11 am

Hei, jeg er en gitarist og vokalist fra Oslo som søker en trommis og bassist til et metal band. Jeg lager veldig varierte låter i mange forskjellige stiler, men for det meste innenfor sjangeren groove/alternative metal. Har spilt inn et par demoer og har skrevet sanger og komponert i flere år. Så jeg har låter og ideer nok til flere album. Her er en link til innspillingene mine: http://urort.p3.no/#!/Band/GrenadeGravy
Innspillingene er uten vokal, fordi utstyret mitt sluttet og fungere før jeg fikk spilt det inn. Vis du liker det du hører og er interessert så send gjerne en melding :)
GrenadeGravy
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Tor Jul 23, 2015 3:39 pm

Re: Gitarist og vokalist søker bassist og trommis

Innlegg akaasbll » Tir Sep 29, 2015 9:17 pm

Hei innen vilket nivå søker du etter hos en bass spiller?

Har gitar som hoved instrument men kan spille bass også vis ikke det er for høyt nivå.
akaasbll
Fersking
 
Innlegg: 4
Registrert: Fre Sep 04, 2015 1:36 am

Re: Gitarist og vokalist søker bassist og trommis

Innlegg GrenadeGravy » Fre Okt 23, 2015 1:27 am

Søker ikke nødvendigvis noen på ekspert nivå. Hadde tenkt at basslinjene skal være relativt enkle. Spiller litt bass selv og har lagd et par basslinjer til et par av låtene. Men kan jo ta en prat nærmere om det vis du er interessert :)
GrenadeGravy
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Tor Jul 23, 2015 3:39 pm


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron