[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - gitarist søker metall/rock band (Oslo)

gitarist søker metall/rock band (Oslo)

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

gitarist søker metall/rock band (Oslo)

Innlegg theewii » Søn Okt 18, 2015 9:35 pm

Heisann!
Jeg heter Therese og er 23 år. Jeg spiller gitar, og ønsker å starte/bli med i et band i Oslo. Jeg har lenge likt mye metall (death core, djent, metalcore, death metal osv) som har vært det jeg hovedsakelig har spilt, både for meg selv og i tidligere band, men har den siste tiden begynt å sette mer pris på clean vokal. Jeg har alltid likt band som a day to remember veldig godt, samtidig som jeg er veldig fan av den nye stilen til Bring me the Horizon, så det er gjerne noe i den duren jeg vil spille. Hovedsakelig vil jeg egentlig bare spille musikk, og håper på å finne noen som kunne tenke seg det samme. Jeg søker altså helst etter folk som er rundt min egen alder. Jeg er seriøs, og vil gjerne oppnå noe med musikken.


Hvis det høres interessant ut, må du gjerne ta kontakt på 92285244
eller send en mail til theresewiig1@gmail.com

:D
theewii
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Lør Jan 26, 2013 2:59 am

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest