[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Bassist i Stavanger søker musikere

Bassist i Stavanger søker musikere

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Bassist i Stavanger søker musikere

Innlegg magnus1980 » Fre Mar 04, 2016 11:34 pm

Hei! Bassist med live og studioerfaring ønsker å komme i kontakt med vokalist og andre musikere i Stavanger. Det hadde vært morsomt med en fiolinist for eksempel, i tillegg til gitar og perkusjon. Jeg kan tenke meg å gjøre et prosjekt på norsk eller eventuelt svensk. Jeg har også noen ideer om musikalsk retning, men tror det er lurt å være åpen ut fra hvordan besetningen er sammensatt. Ta kontakt for et uformelt møte! :D
Sist endret av magnus1980 den Tir Aug 09, 2016 8:58 pm, endret 1 gang
magnus1980
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Søn Feb 28, 2016 7:40 pm

Re: Bassist og låtskrivar søker vokalist, Stavanger

Innlegg ItinyProDrummer » Tir Mai 03, 2016 11:25 pm

Jeg er Tamlin Lindberg og driver og søker likesinnede jeg også.
Spilt trommer siden 17 års alderen og er sulten på spillejobber i live og studio sammenheng
Jeg bor i Treungen og har nylig gjort ferdig en webside med noen av låtene jeg har gjort
Ferdig – nesten....
Hihi
Ønsker du høre på mine ideeer og kanskje kan vi sammen mikse igang noe kult på nettet
I begynnelsen om du vil
Jeg elsker metal og har favorittband som Henning Ramseth,Old Man’s Child
Nightwish og Dimmu borgir som noen av mine favorittband
Har drevet med spilling siden 17 års alderen og er idag 48 år.
Har vært borte fra «tilværelsen» i mange år grunnet sykdom men har vært
Ute oppe og gått frisk og øvd trommer som bare F i sirka 10 år siden jeg ble frisk
Fra min tilstand.

Si fra om du ønsker samarbeide så kan vi iallfall begynne så smått og lage noe felles og sende
«bounce» fra lydfiler i WAV eller MP3 til hverandfre og fylle ut det som mangler
Kan være en artig måte samarbeide på om du ønsker dette,si fra til meg
På epost,eller telefonen min som er 90229619.

Websida mi som er delvis ferdig er følgende
http://itiny-prodrummer.wix.com/tamlin-lindberg
ItinyProDrummer
Tørr bak øra
 
Innlegg: 13
Registrert: Tir Des 15, 2015 12:24 pm

Re: Bassist i Stavanger søker musikere

Innlegg heroan » Fre Nov 17, 2017 10:47 am

Hei .
Vi er et pop reggae band i stavanger som trenger bassist til innspilling og live opptredning. Har du du vært innforbi reggae og pop rock sjanger er dette bandet for deg. Vi driver seriøst og har bred
Erfaring. Vi er i 30
Års alderen og har holdt på i 3
År. Vi har eget material og vil med dette innspillenen Ep så lenge vi får På plass bassisten.:)
Vi har eget øvingslokal og vi behandler verandre bra. Ta kontakt hvis det interessere på
: roal_jazz@hotmail.com. Bare spør hvis du lurer på
Noe. Mvh Andreas :D
heroan
Fersking
 
Innlegg: 4
Registrert: Man Apr 27, 2015 12:48 pm

Re: Bassist i Stavanger søker musikere

Innlegg heroan » Fre Nov 17, 2017 2:56 pm

Hei .
Vi er et pop reggae band i stavanger som trenger bassist til innspilling og live opptredning. Har du du vært innforbi reggae og pop rock sjanger er dette bandet for deg. Vi driver seriøst og har bred
Erfaring. Vi er i 30
Års alderen og har holdt på i 3
År. Vi har eget material og vil med dette innspillenen Ep så lenge vi får På plass bassisten.:)
Vi har eget øvingslokal og vi behandler verandre bra. Ta kontakt hvis det interessere på
: roal_jazz@hotmail.com. Bare spør hvis du lurer på
Noe. Mvh Andreas :D
heroan
Fersking
 
Innlegg: 4
Registrert: Man Apr 27, 2015 12:48 pm


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron