[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Gitarist/Bassist søker andre musikere (Sandnes/Stavanger)

Gitarist/Bassist søker andre musikere (Sandnes/Stavanger)

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Gitarist/Bassist søker andre musikere (Sandnes/Stavanger)

Innlegg JCFryett » Tor Mai 26, 2016 9:03 am

Hei,
Jeg vil gjerne kom i kontakt med andre for å spille sammen.

Holder på med litt av hvert, alt fra Adele, Lumineers, Eric Clapton, til Amy Winehouse og en eller annen Jazz Standard. Jeg er villig til å spille det meste, men er ikke noe heavy metall mennesker.
Hoved poenget er å komme sammen for å spille.

Selv liker jeg det meste av musikk genre.
Hvis det sparker min interesse, uansett hva det måtte være, så laster jeg ned tabs/akkorder/musikk og woodshed den til den sitter.

Den siste tiden har jeg også begynt med bass, og kan gjerne tenke meg å holde på med det i et band hvis det trengs.


epost: jeff.fryett@gmail.com

Mvh, JC
JCFryett
Fersking
 
Innlegg: 3
Registrert: Søn Feb 07, 2016 11:51 am

Re: Gitarist/Bassist søker andre musikere (Sandnes/Stavanger

Innlegg heroan » Fre Nov 17, 2017 8:07 pm

Har du spillt lenge eller hva har du tideligere spilt instrument og hvor lenge har du holdt på? Er det basd du spiller som tegel?
heroan
Fersking
 
Innlegg: 4
Registrert: Man Apr 27, 2015 12:48 pm

Re: Gitarist/Bassist søker andre musikere (Sandnes/Stavanger

Innlegg heroan » Fre Nov 17, 2017 9:37 pm

Hei .
Vi er et pop reggae band i stavanger som trenger bassist til innspilling og live opptredning. Har du du vært innforbi reggae og pop rock sjanger er dette bandet for deg. Vi driver seriøst og har bred
Erfaring. Vi er i 30 Års alderen og har holdt på i 3
År. Vi har eget material som vi vil med detteog vil dette innspille Ep så lenge vi får På plass bassisten på låtene.:)
Vi har eget øvings lokal privat og vi har fleksible tider vi øver sammen. Ta kontakt hvis det interessere på
: roal_jazz@hotmail.com. Bare spør hvis du lurer på
Noe. Mvh Andreas :D
heroan
Fersking
 
Innlegg: 4
Registrert: Man Apr 27, 2015 12:48 pm


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron