[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Musikere etterlyses / Musicians wanted [Oslo]

Musikere etterlyses / Musicians wanted [Oslo]

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Musikere etterlyses / Musicians wanted [Oslo]

Innlegg jstaft » Ons Jun 22, 2016 1:08 pm

Hei!

Jeg har et par prosjekter jeg ønsker å bygge ut og gjøre noe stort av, men jeg mangler andre som deler samme visjon.

Er hovedsaklig gitarist og jeg har også masse erfaring som bassist, og litt som pianist. Har også jobbet mye med elektronisk musikk før i tida med tanke på programmering av synthesizere, osv, og jeg har mye erfaring med å spille inn alt fra vokaler til trommer.

Har mitt eget øvingslokale/prosjektstudio som er tilgjengelig 24/7 og der har jeg utstyr av høy kvalitet, fra elektriske basser til elektriske gitarer, samt utstyr til å spille inn.

Prosjektene gjelder:

1. Akustisk duo: Tenker meg noe i pop musikk retningen; kassegitarer, piano, litt elektrisk gitar og noe som man kan framføre hvor som helst.
Fengende og veldig publikumsvennlig musikk av høy kvalitet er hva jeg er ute etter!

2. Melodisk dødsmetall: Ønsker å spille dødsmetall i tråd med Nightrage og In Flames; ikke helt likt men noe i den retningen. Jeg har et par sanger klare og det hadde vært utrolig å kunne komme i kontakt med flere som ønsker å spille denne form for musikk.
Her gjelder kraftig musikk og intelligente tekster!

3. Vokalist: Søker etter en såkalt ”go-to” sanger/sangerinne. Jeg skriver veldig mye forskjellig musikk og jeg er ikke verdens beste vokalist. Søker derfor en som kunne tenke seg å synge på litt forskjellig.
Det betyr at jeg mer enn gjerne hjelper deg med å spille inn dine egne demoer!

4. Trommeslager: Søker etter en ”go-to” trommeslager som kunne tenke seg å spille på litt forskjellig.
Til gjengjeld får du et sted hvor jeg kan hjelpe deg med å spille inn, enten det er for meg eller for andre.

5. Spiller du et annet instrument og har ønske om å spille i noe jeg har nevnt, eller om du har en egen idé, så er det bare å ta kontakt!

e-post: soundbynotes@hotmail.com

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi!

I have a couple of projects in mind that I would like to turn into something big, but I lack people who share the same vision.

I am mainly a guitarist and I also have a lot of experience playing bass, and some piano. I have also worked with electronic dance music in the past in terms of programming different synthesizers as well as I have a lot of experience in recording everything from vocals to drums.

I have my own rehearsal space/project studio that is available 24/7 with high-quality gear, from electric basses to electric guitars, along with equipment needed to record.
These are the projects I have in mind:

1. Acoustic duo: I was thinking about something in the pop music direction; acoustic guitars, piano, some electric guitars and that is something you can perform anywhere.
Catchy and audience-friendly music of high-quality is what I am after!

2. Melodic death metal: I want to play death metal in the style of Nightrage and In Flames; not identical but in that direction. I have some songs ready and it would be amazing to come in contact with other people who want to play this style of music.
Powerful music and intelligent lyrics is the foundation!

3. Vocalist: I am looking for a “go-to” vocalist. I write a lot of different music and I am not the best singer around. Therefore, it would have been great to find someone who wants to sing on different styles of music.
That means that you will have a place where you can record vocals for your own, or others, demos, etc.

4. Drummer: I am also looking for a “go-to” drummer who would be willing and able to play on different styles of music.
In return you get a place to record drums regardless of who you are recording for and I will be more than happy to help!

5. If you play another instrument and wish to play in something that I have mentioned, or have an idea for another project, all you need to do is to get in touch!

e-mail: soundbynotes@hotmail.com
jstaft
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Søn Des 13, 2015 2:30 am

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron