[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - gitarist i kristiansand søker bassist, trommis og vokalist

gitarist i kristiansand søker bassist, trommis og vokalist

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

gitarist i kristiansand søker bassist, trommis og vokalist

Innlegg emiladefoged » Lør Des 03, 2016 5:19 pm

Hei, jeg er en gitarist på 15 år. Har spilt elektrisk i halvannet år og akustisk i to år. Jeg prøver å øve flere timer om dagen selv om det ikke alltid blir slik. Uansett tar jeg musikk veldig seriøst og ser etter noen andre som også gjør det. Jeg liker Red Hot Chili Peppers, Jane's Addiction, Jimi Hendrix, Stevie Ray Vaughan og egentlig veldig mye annet. Jeg ser for meg at vi kommer til å spille mest Red Hot Chilil Peppers, Jimi Hendrix og eventuelt Stevie Ray Vaughan, men er veldig interessert i å begynne med Jane's Addiction når jeg har lært meg noen av sangene og stilen ganske bra. Er åpen for å lære ny musikk. Musikerne jeg vil ha i bandet trenger ikke være spesielt gode på noen måte, men jeg vil gjerne spille med noen som er villige til å gjøre noe for å bli gode. Jeg har ikke et øvingslokale tilgjengelig, men vi kan ta det problemet seinere. Ser ikke for meg å spille live i nær fremtid for å si det mildt, men vil gjør det hvis vi blir gode.


Sist flyttet til topp av emiladefoged den Lør Des 03, 2016 5:19 pm
emiladefoged
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Tor Sep 15, 2016 9:25 pm

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron