[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Vokalist til duo søkes!

Vokalist til duo søkes!

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Vokalist til duo søkes!

Innlegg gudmlars74@gmail.com » Tir Nov 01, 2016 3:02 pm

Hei!
Jeg spiller i en duo som covrer Springsteen, Tom Petty, Steve Earle, m.fl. Stilen er Countryrock, rock og rockabilly. Noen jobber kjører vi "akustisk" og andre med backingtracks. Litt avhengig av om det er afterski, pub eller firmaevvent.

En duo har fordelen av å kunne ta spillejobber der det er liten plass og hvor kundene ikke ønsker å betale for fullt band. Vi har mer oppdrag enn det vokalisten ønsker være med på og jeg lufter derfor muligheten for å starte en duo til.
Du må være lead vokal og gjerne spille et instrument ved siden av. Jeg komper, kjører riff og solo på gitar og korer. Har fullt anlegg og alt vi trenger.

Jeg holder til å Hadeland, 1 times kjøring nord for Oslo og tar spillejobber i Oslo og omegn.

Høres dette interessant ut? Send en epost til gudmlars74@gmail.com!
gudmlars74@gmail.com
Fersking
 
Innlegg: 3
Registrert: Ons Des 12, 2012 2:42 pm

Re: Vokalist til duo søkes!

Innlegg vifvaf » Tor Nov 22, 2018 12:23 pm

Hei. Prøver meg selv om det er en stund siden du la ut tråden:
Jeg er en mann på 51 år som har sunget i band og senest i duo. Ønsker å komme i kontakt med akkurat en slik som deg men "problemet" er at jeg ikke spiller noen instrument. er stor fan av denne stilen og håper på svar.
Jeg bor i Oslo.

Med vennlig hilsen
Vidar
vifvaf
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Søn Okt 05, 2014 8:28 am


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron