[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Nytt band i Oslo

Nytt band i Oslo

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Nytt band i Oslo

Innlegg gustu » Tor Jan 04, 2018 4:16 pm

Hei,

Jeg er på jakt etter gitarist, bassist og trommis for å gjenopplive bandet "GUSTU" i løpet av 2018. I år er det 10 år siden vi slapp låten "Love/Hate Collide" som toppet listen på NRK P1 i 8 uker, fikk radiotid i USA og Asia, samt gjorde at vi ble signert med selskap i Boston og Beijing.

Jeg er på jakt etter folk som er gira på å være med å skrive ny musikk og gjøre konserter, så kan vi se litt hva som skjer fremover. I det gamle bandet begynte vi som pop-band og utviklet oss til å bli mer rock etter som årene gikk. Jeg tenker at sjanger burde være rock, men er åpen for å utvikle og teste ut forskjellige retninger. Gjerne ekprimentere litt!

Høres dette ut som noe du kunne tenke deg å være med på? Send meg gjerne en mail på gustumusic@hotmail.com, så tar vi det derfra!
gustu
Fersking
 
Innlegg: 6
Registrert: Tir Sep 30, 2008 1:35 am
Bosted: Oslo

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron