[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Det er ingen som kan si nei til dette tilbudet!

Det er ingen som kan si nei til dette tilbudet!

Det som ikke har med musikk eller lydbransje å gjøre postes her.

Moderator: Henrik

Det er ingen som kan si nei til dette tilbudet!

Innlegg Stien » Man Jul 20, 2009 6:00 pm

God dag, folkens!

Nå som jeg har oppmerksomheten deres vil jeg benytte sjansen til å komme med et sjenerøst tilbud:

Om et par uker flytter jeg inn til tigerstaden for å jobbe, men kunne også gjerne tenkt meg å lære mer om
lydteknikk (studio/konsert/teater/radio) så jeg tilbyr meg derfor som kaffe/assistent/løpegutt for de som
kunne tenkt seg dette i Oslo-området!

Jeg er en hyggelig og gjørevillig kar på 20 år som har et ønske om å bli lydtekniker og skal til høsten 2010
søke meg inn på NISS. Ettersom skolen koster penger skal jeg bruke det neste året på å jobbe dette inn.

Ettersom jeg da har to jobber trenger jeg ikke å bli betalt i penger, kun et par kopper kaffe i tillegg at jeg
får lære av deg som er i bransjen.

Om dette virker som noe du kan være interessert i, send meg en melding så kan vi prates videre :)

Hilsen Bastian Stien
Stien
Fersking
 
Innlegg: 4
Registrert: Ons Mar 11, 2009 10:19 pm
Bosted: Nøtterøy

Innlegg yhoyland » Man Jul 20, 2009 10:33 pm

Bastian - kjempetilbud. Men jeg foreslår at du tar steget og tar direkte
kontakt med de forskjellige studieoene i Oslo og foreslår et lite møte.


Du kommer alltid bedre ut av å ta kontakt selv enn at du venter på at noen
skal ta kontakt med deg. Og - husk å ikke selge deg selv alt for billig, dvs
ikke takk ja til urimelige arbeidstider og oppgaver - når du er gratis bør du
også ta deg luksusen av å kunne takke nei til de som åpenbart ser deg som
gratis vaskehjelp... bare en heads up.
Yngve Høyland
Songs & Production
www.yngvehoeyland.com
Brukerens avatar
yhoyland
MP forum orakel
 
Innlegg: 1730
Registrert: Lør Sep 22, 2007 2:58 am

Innlegg Stien » Ons Jul 22, 2009 1:26 pm

Takk for svar :)

Nei, noen vaskehjelp ønsker jeg ikke å bli :/ Det er sant det du sier, men jeg tenkte det var verdt forsøket å prøve seg her.

Er temmelig stresset med pakking og vasking, men har funnet et par studioer jeg skal kontakte når jeg er kommet meg inn til byen.
Stien
Fersking
 
Innlegg: 4
Registrert: Ons Mar 11, 2009 10:19 pm
Bosted: Nøtterøy

Re: Det er ingen som kan si nei til dette tilbudet!

Innlegg beandersen » Tir Feb 23, 2010 1:11 pm

Stien skrev:God dag, folkens!

Nå som jeg har oppmerksomheten deres vil jeg benytte sjansen til å komme med et sjenerøst tilbud:

Om et par uker flytter jeg inn til tigerstaden for å jobbe, men kunne også gjerne tenkt meg å lære mer om
lydteknikk (studio/konsert/teater/radio) så jeg tilbyr meg derfor som kaffe/assistent/løpegutt for de som
kunne tenkt seg dette i Oslo-området!

Jeg er en hyggelig og gjørevillig kar på 20 år som har et ønske om å bli lydtekniker og skal til høsten 2010
søke meg inn på NISS. Ettersom skolen koster penger skal jeg bruke det neste året på å jobbe dette inn.

Ettersom jeg da har to jobber trenger jeg ikke å bli betalt i penger, kun et par kopper kaffe i tillegg at jeg
får lære av deg som er i bransjen.

Om dette virker som noe du kan være interessert i, send meg en melding så kan vi prates videre :)

Hilsen Bastian Stien


Fantastisk tilbud hehe
beandersen
 


Gå til Off topic

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron