[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Merkelig telefon fra "Musikkpraksis"...?

Merkelig telefon fra "Musikkpraksis"...?

Det som ikke har med musikk eller lydbransje å gjøre postes her.

Moderator: Henrik

Merkelig telefon fra "Musikkpraksis"...?

Innlegg H-Musikk » Ons Jul 29, 2009 10:51 am

I går ringte det en fyr som snakket fryktelig gebrokkent norsk (fra en mobil telefon) og utgav seg å være fra Musikkpraksis. Han spurte meg noen svært "uorganiserte" spørsmål om min bruk av webben til Musikkpraksis, og ville bla. ha navn på mine venner som var potensielle nye brukere. Det hele virket meget useriøst! Så det så!!
Brukerens avatar
H-Musikk
MP forum orakel
 
Innlegg: 974
Registrert: Man Sep 10, 2007 3:56 pm
Bosted: Haugesund

Re: Merkelig telefon fra "Musikkpraksis"...?

Innlegg bjornsjoflot » Ons Jul 29, 2009 12:33 pm

H-Musikk skrev:I går ringte det en fyr som snakket fryktelig gebrokkent norsk (fra en mobil telefon) og utgav seg å være fra Musikkpraksis. Han spurte meg noen svært "uorganiserte" spørsmål om min bruk av webben til Musikkpraksis, og ville bla. ha navn på mine venner som var potensielle nye brukere. Det hele virket meget useriøst! Så det så!!


Samme her. Til og med flere ganger...
bjornsjoflot
Med på notene
 
Innlegg: 81
Registrert: Tor Feb 07, 2008 12:34 pm
Bosted: Molde

Re: Merkelig telefon fra "Musikkpraksis"...?

Innlegg Henrik » Ons Jul 29, 2009 2:05 pm

Hei folkens!

Vi, det vil si Musikkpraksis, har satt bort abonnementsalget til et eksternt selskap. I den forbindelse har det nettopp kommet inn et par nye selgere som er helt "ferske". De er da ikke helt "innkjørte" ennå og de kan virke litt "uorganiserte" i sin fremtreden. (Mulig de er litt nervøse også i begynnelsen) Jeg har tatt opp dette, så det skal skjerpes/trenes mer på dette området. Det er med andre ord helt legimtimt og ikke noe lureri bak dette. Akkurat nå kjører vi en kampanjeperiode hvor vi skal gi bort en gitarrigg til en verdi av ca. 5000 NOK til de som har noen potensielle venner/bekjente som kan være interessert i et abonnement på Musikkpraksis (Les mer om premien her: http://musikkweb.no/abonner.php).

Jeg håper det var oppklarende. :D
Henrik
Med på notene
 
Innlegg: 99
Registrert: Tir Jun 19, 2007 12:05 pm

Innlegg bjornsjoflot » Ons Jul 29, 2009 3:12 pm

Det virker jo veldig useriøst at det er flere som ringer om det sammen med en halv times mellomrom...
bjornsjoflot
Med på notene
 
Innlegg: 81
Registrert: Tor Feb 07, 2008 12:34 pm
Bosted: Molde

Innlegg Henrik » Ons Jul 29, 2009 4:10 pm

Det er mulig at navnet ditt har dukket opp flere ganger på en liste, men det skal jo ikke skje likevel. Det er beklagelig. Jeg skal ta dette opp! :)
Henrik
Med på notene
 
Innlegg: 99
Registrert: Tir Jun 19, 2007 12:05 pm

Innlegg FinnArild » Ons Jul 29, 2009 8:25 pm

Trenger dere en bra CRM kan jeg anbefale Salesforce. De har egen call-senter modul som skal forhindre akkurat slike uheldige tilfeller.
"An eye for an eye tends to make the whole world blind" - Ghandi
www.finnarild.com
FinnArild
MP forum orakel
 
Innlegg: 544
Registrert: Fre Feb 15, 2008 5:09 am

Re: Merkelig telefon fra "Musikkpraksis"...?

Innlegg H-Musikk » Ons Jul 29, 2009 9:21 pm

Henrik skrev:Det er med andre ord helt legimtimt og ikke noe lureri bak dette.

ok, MEN så vidt jeg vet har jeg reservert meg fra telefonselgere også...men allikevel ringer de meg...hmm..."e det løye eg blir litt små irritert"...
Brukerens avatar
H-Musikk
MP forum orakel
 
Innlegg: 974
Registrert: Man Sep 10, 2007 3:56 pm
Bosted: Haugesund

Re: Merkelig telefon fra "Musikkpraksis"...?

Innlegg bjornsjoflot » Ons Jul 29, 2009 11:15 pm

ok, MEN så vidt jeg vet har jeg reservert meg fra telefonselgere også...men allikevel ringer de meg...hmm..."e det løye eg blir litt små irritert"...[/quote]

+1
bjornsjoflot
Med på notene
 
Innlegg: 81
Registrert: Tor Feb 07, 2008 12:34 pm
Bosted: Molde

Innlegg Dozerbabar » Tor Jul 30, 2009 1:02 am

Du kan ikke reservere deg i Brønnøysund mot å bli oppringt av bedrifter du er kunde hos.

Sorry folks :)

Men uansett. Så lenge de har satt bort denne tjenesten (noe jeg jo forstår at de/dere gjør, for det er en massiv jobb) så vil det forekomme feil som dette. Det tjener ikke oss som abonnenter noe at MP bruker salesforce så lenge de har satt det bort. Det vil forøvrig uansett bli feil/dobbeltregistreringer i lister, samme hvilket CRM-system som benyttes.

Jeg tror og håper at ingen av oss (i hvertfall vi som trives med bladet) lar oss plage av en telefon eller to i året :)

(og som en liten fotnote så finnes det et gratis alternativ som heter Zoho - www.zoho.com - som er klink likt Salesforce og funker utmerket. Vi bruker det blant annet i bandet til å holde kontroll på selskap, distributører, splig-gigaktuelle band, pressekontakter osv. Anbefales!)
Aleksander Eriksen
Låtskriver, produsent, musiker og potet
Phantom Production - Digital distribusjon og lydstudio - http://www.phantomproduction.no
Molotow - Ballerock til folket - http://www.molotow.no
Brukerens avatar
Dozerbabar
MP forum orakel
 
Innlegg: 1134
Registrert: Man Sep 24, 2007 9:07 am
Bosted: Oslo

Innlegg FinnArild » Tor Jul 30, 2009 9:33 am

Uten å starte en flamewar om beste CRM er det samme prismodell på Zoho som på Salesforce - privat er gratis mens bedrift må betale.

Har ikke testa Zoho selv, men det skal jeg nå :) ...
"An eye for an eye tends to make the whole world blind" - Ghandi
www.finnarild.com
FinnArild
MP forum orakel
 
Innlegg: 544
Registrert: Fre Feb 15, 2008 5:09 am

Innlegg Fredster » Tor Jul 30, 2009 10:08 am

Jeg har også mottatt èn stk tlf.

Ikke nevneverdig plagsomt for min del, men gjør som alltid å takker nei.

Jeg abonerer og kjøper det som passer meg når det passer meg, og for ikke å snakke om hvor det passer meg :)

neida.... no problemos :)

Klart man kan være uheldig på en dag å få både 4 og 5 selgere på tråden, da kan det fort bli irriterende-..
________________________________

http://www.signesvei.no/funstudio

Musikere pensjonerer seg ikke, de slutter når det ikke er mer musikk igjen i dem.
Louis Armstrong

Fredster :)
Brukerens avatar
Fredster
Aktiv
 
Innlegg: 177
Registrert: Fre Nov 07, 2008 12:43 pm
Bosted: Sandefjord

Innlegg Dozerbabar » Tor Jul 30, 2009 12:59 pm

Uten å starte en flamewar om beste CRM er det samme prismodell på Zoho som på Salesforce - privat er gratis mens bedrift må betale.


Det var jeg ikke klar over! Kjekt å vite :)

Tror du kan ha 3 brukere på Zoho før du må betale.
Aleksander Eriksen
Låtskriver, produsent, musiker og potet
Phantom Production - Digital distribusjon og lydstudio - http://www.phantomproduction.no
Molotow - Ballerock til folket - http://www.molotow.no
Brukerens avatar
Dozerbabar
MP forum orakel
 
Innlegg: 1134
Registrert: Man Sep 24, 2007 9:07 am
Bosted: Oslo


Gå til Off topic

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron