[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Feil på julekalenderen...?

Feil på julekalenderen...?

Det som ikke har med musikk eller lydbransje å gjøre postes her.

Moderator: Henrik

Feil på julekalenderen...?

Innlegg H-Musikk » Man Des 21, 2009 2:29 pm

...ser ikke et av navnene på de (vi) som er her inne på forumet og bidrar...sikkert noe feil med den kalenderen.... :lol:
Brukerens avatar
H-Musikk
MP forum orakel
 
Innlegg: 974
Registrert: Man Sep 10, 2007 3:56 pm
Bosted: Haugesund

Innlegg FinnArild » Man Des 21, 2009 4:37 pm

De har spart meg til Juleaften, regner jeg med ...
"An eye for an eye tends to make the whole world blind" - Ghandi
www.finnarild.com
FinnArild
MP forum orakel
 
Innlegg: 544
Registrert: Fre Feb 15, 2008 5:09 am

Innlegg espeo » Tir Des 22, 2009 8:31 pm

Når det er sagt så oppfordrer jeg alle til å gå inn på medlemslisten og sortere denne på antall innlegg. De personene på toppen her fortjener alle julepresangene de måtte få og det minste vi øvrige brukerene kan gjøre er å inkludere dem i aftenbønnen....
Maken til gode, omfattende, konstruktive og ikke minst hyggelige svar som en finner fra denne gjengen skal en lete lenge etter.
Retter også en stor takk til MP som holder "lokalet"

Med dette ønsker jeg alle sammen en riktig god jul og et godt nytt år :D
ELO
espeo
Tørr bak øra
 
Innlegg: 44
Registrert: Tor Aug 14, 2008 2:29 pm
Bosted: OSLO

Innlegg zalman » Tir Des 22, 2009 8:56 pm

espeo skrev:Når det er sagt så oppfordrer jeg alle til å gå inn på medlemslisten og sortere denne på antall innlegg. De personene på toppen her fortjener alle julepresangene de måtte få og det minste vi øvrige brukerene kan gjøre er å inkludere dem i aftenbønnen....
Maken til gode, omfattende, konstruktive og ikke minst hyggelige svar som en finner fra denne gjengen skal en lete lenge etter.
Retter også en stor takk til MP som holder "lokalet"

Med dette ønsker jeg alle sammen en riktig god jul og et godt nytt år :D



MEGET BRA INNLEGG!!!

Henger meg på denne tråden jeg og, å setter en VELDIG stor takker til alle dere "proffer" \ proffer som gidder å bruke deres verdifulle tid på å svare oss dumme :)
Har lært utroligt mye både her og på youtube når det gjelder mixing og tracking å det retter jeg mot dere som har tatt dere tid til å svare på mine innlegg her.

Å som du og sier så må vi jo takke MP :)

GODT HJUL & GOD NYÅR
zalman
Superaktiv
 
Innlegg: 238
Registrert: Fre Aug 21, 2009 11:22 pm

Innlegg Henrik » Ons Des 23, 2009 12:00 pm

Det var hyggelig å høre!

Veldig kjekt at våre besøkende også får god nytte av foumet og dets medlemmer som villig deler sine mange erfaringer og kompetanse.

PÅ vegne av Musikkpraksis ønsker vi dere alle en riktig god jul!
:D
Henrik
Med på notene
 
Innlegg: 99
Registrert: Tir Jun 19, 2007 12:05 pm


Gå til Off topic

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron