[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Logg Inn...

Logg Inn...

Det som ikke har med musikk eller lydbransje å gjøre postes her.

Moderator: Henrik

Logg Inn...

Innlegg H-Musikk » Tor Feb 07, 2008 4:23 pm

...hvorfor husker ikke MP-forum (som det eneste jeg besøker hver dag) at jeg huker av at jeg vil logges inn automatisk når jeg kommer innom neste gang....og ikke nok med det, jeg må faktisk trykke logg inn to ganger før jeg er inne... :cry:

...er det kanskje for at det er så mange Mac-folk her inne... :lol:

Fra spøk til alvor...er det noe admin kan gjøre med det... :?:
Brukerens avatar
H-Musikk
MP forum orakel
 
Innlegg: 974
Registrert: Man Sep 10, 2007 3:56 pm
Bosted: Haugesund

Innlegg Henrik » Tor Feb 07, 2008 4:50 pm

Jeg skal videreformidle dette til webmaster. Sliter med det samme problemet selv. :?
Henrik
Med på notene
 
Innlegg: 99
Registrert: Tir Jun 19, 2007 12:05 pm

Innlegg yhoyland » Tor Feb 07, 2008 5:08 pm

Jeg har ikke noe problem med innlogging?

Men linkene jeg får på e-post fungerer ikke... type "noen har svart på posten din, klikk her"... merkelige greier.
Yngve Høyland
Songs & Production
www.yngvehoeyland.com
Brukerens avatar
yhoyland
MP forum orakel
 
Innlegg: 1730
Registrert: Lør Sep 22, 2007 2:58 am

Innlegg H-Musikk » Ons Feb 20, 2008 10:51 am

Henrik skrev:Jeg skal videreformidle dette til webmaster. Sliter med det samme problemet selv. :?

Montro om han fant ut noe...utrolig irriterende å måtte logge seg inn (2 ganger) hver gang man er innom for å sjekke om det er kommet noen nye gullkorn her... :wink:
Brukerens avatar
H-Musikk
MP forum orakel
 
Innlegg: 974
Registrert: Man Sep 10, 2007 3:56 pm
Bosted: Haugesund

Innlegg FinnArild » Ons Feb 20, 2008 11:29 am

Har dere installert en adblocker eller blokkert for cookies? Jeg har ikke problemer med Firefox på hverken Windows eller Mac (har ikke testa Linux enda, men skal gjøre det straks jeg kommer på jobb. Har ikke testa IE enda, men bruker du det kan du vel bare ha det så godt ;) ...)
"An eye for an eye tends to make the whole world blind" - Ghandi
www.finnarild.com
FinnArild
MP forum orakel
 
Innlegg: 544
Registrert: Fre Feb 15, 2008 5:09 am

Innlegg H-Musikk » Ons Feb 20, 2008 11:33 am

Nei...ingen ting "unormalt" er installert her,,,, det eneste som er "unormalt" er at dette fora er det eneste (av mange jeg kikker innom) jeg må logge meg på (ofte både en og to ganger) før jeg er logget inn...
Brukerens avatar
H-Musikk
MP forum orakel
 
Innlegg: 974
Registrert: Man Sep 10, 2007 3:56 pm
Bosted: Haugesund

Innlegg Henrik » Ons Feb 20, 2008 11:59 am

Webmaster fant ut at hvis man går inn via www.musikkpraksis.no ble man nødt til å logge seg inn to ganger. Gikk man derimot inn på forumet via musikkweb.no ville man slippe dette problemet. Webmaster ordnet dette for en drøy uke siden. Jeg har ikke problemer med dobbel innlogging, uavhengig av nettleser. Kan de av dere som har problemer med dette sende en mail til: post@musikkpraksis.no?

:D :D
Henrik
Med på notene
 
Innlegg: 99
Registrert: Tir Jun 19, 2007 12:05 pm

Innlegg FinnArild » Ons Feb 20, 2008 1:36 pm

Kan være samme cookie som blir brukt på begge sitene og så overskrevet uten at man sjekker host på cookien. Typisk feil - spesielt i forum programvare. Fikses ved å alltid sette eller sjekke hostname på cookies.
"An eye for an eye tends to make the whole world blind" - Ghandi
www.finnarild.com
FinnArild
MP forum orakel
 
Innlegg: 544
Registrert: Fre Feb 15, 2008 5:09 am


Gå til Off topic

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron