[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Hva er den beste gitarforsterkeren?

Hva er den beste gitarforsterkeren?

Innlegg Hellesylt Slim » Ons Jun 10, 2009 8:23 pm

Vil påstå at for dei aller fleste er 100w berre tull. Topic-startar spør om forsterkar til å spele blues og rock. Sjøl har eg ein Fender Deluxe Hot Rod og er svært godt fornøgd med den. 40w og har ALDRI opplevd at den ikkje har spela høgt nok. Kor mange plassar får ein spele so høgt på ei scene at ein må ha 100w? For dei aller fleste av oss aldri!

Har høyrt på gitaristar med diverse dyre ampar, men må desverre sei at eg ikkje har vore spesielt imponert. Lyden og feelingen ein får mellom fingrar og gitar avgjer vesentlige på kor det vil låte. Som ein verdenskjent gitarist sa i eit intervju i MP for nokre år sidan då dei spurde om kva forsterkar han brukte: "Det er ikkje so nøye om det er Marshal, Fender eller Peavey. Etter eg har skrudd meg fram til den lyden eg vil ha låter det likt uansett."

Finn den forsterkaren du likar, prøv å få til din eigen tone og drit i kva andre brukar. Likar du lyden er det viktigast.
Gibson Les Paul gjennom ein Fender Hot Rod Deluxe. Yeah, thats the sound I like.
www.myspace.com/hellesyltslim
www.reverbnation.com/hellesyltslim
Brukerens avatar
Hellesylt Slim
Tørr bak øra
 
Innlegg: 14
Registrert: Lør Mar 07, 2009 6:35 pm
Bosted: Sula

Forrige

Gå til Gitar

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron