[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Midi EQ

Midi EQ

Midi EQ

Innlegg Erlendg » Ons Feb 24, 2010 12:21 am

Ringen er sluttet. Jeg har tert igjennom runden med modelling, stack, combo, stort pedal brett, og har nå gått tilbake til rack. Jeg har en pv rockmaster preamp,(helt fantastisk sak. Har lyst på en til om noen har en de ikke bruker)g-major i sløyfen og så enten ut i en pv 50/50 amp og til cab eller inn i sløyfen på en ac30cc. Jeg får egentlig til det meste jeg vil med dette oppsettet. Gain på pv en lar seg lett kontrollere med boost fra pedal eller volum på gitar. Men eqen i g-majoren gir meg nerver. Alt for komplisert meny system for å stille eq raskt.. og det er den viktigste delen av lydformingen for meg. klang og slikt blir bare kopiert fra et annet program uansett.

Så jeg er da på jakt etter en eq, som er midistyrbar, med program skift, lett å skru, og som låter greit i sløyfen på en preamp. Selvfølgelig er sløyfene i denne preampen effektpedalnivå! Jeg er ikke redd for parametriske eqer. heller ikke ting som er ute av produksjon. Men bør være mulig å få tak i vil en fornuftig penge.

NOEN som har noen fornuftige tips?
Erlendg
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Man Jul 14, 2008 12:34 pm

Gå til Gitar

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron