[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Etterlysning av gitar, med finnerlønn

Etterlysning av gitar, med finnerlønn

Etterlysning av gitar, med finnerlønn

Innlegg Thomas Mårud » Tir Sep 11, 2007 10:21 am

Etter å ha lest forumreglementet kan jeg ikke se at nedenstående tekst er en annonsetekst til tross for at den også er lagt ut på M-Web som en annonse, derfor drister jeg meg:

Jeg er på desperat jakt etter min gamle Mexikanske Fender Telecaster, i sin tid konfirmasjonsgave. Finnerlønn utloves og garanteres! Gitaren ble i et sinnsforvirret øyeblikk solgt/byttet bort mot en SG Kopi i butikken Music Sound i Kongsvinger og innehaveren der husker ikke hvem som for ca tre år siden kjøpte den. Alt han husker er at den ble solgt i Kongsvingerdistriktet/Solør.

Beskrivelse:

ca 1992 modell std. Tele, (Tacocaster), svart m/hvitt plekterbrett, lønn hals. De tre siste sifrene i serienummeret er 627. Gitaren hadde da jeg solgte den noen lakkskader her og der men fremsto som relativt strøken.

Det utloves dusør til den som leder meg frem til eieren av denne savnede sorte perle. Jeg gir den heldige tipseren 25% av kjøpesummen om jeg får kjøpt gitaren tilbake, eller en symbolsk sum om det ikke lar seg gjøre å få kjøpt den. Om det er DU som eier gitaren nå er jeg også åpen for et bytte så du evt. kan ende opp med noe bedre og jeg får tilbake noe med enorm affeksjonsverdi.

Dette skulle være relativt lettjente penger om du har et godt tips og intet tips er et dårlig tips.
The only time I'm easy is when I'm: Killed By Death!
Thomas Mårud
Tørr bak øra
 
Innlegg: 16
Registrert: Tir Sep 11, 2007 10:15 am

Innlegg Ole Henrik » Tir Sep 11, 2007 10:25 am

Med tårer i øynene godtar vi denne! :cry: :cry:
Brukerens avatar
Ole Henrik
Site Admin
 
Innlegg: 860
Registrert: Tir Sep 04, 2007 11:47 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Thomas Mårud » Tir Sep 11, 2007 11:38 am

takk for det...fryktelig trist at man kan ha slike øyeblikk hvor hjernen bare kobler helt ut. Men men, takk for "annonseplassen" så får vi da se om det blir noen resultater.

mvh
T
The only time I'm easy is when I'm: Killed By Death!
Thomas Mårud
Tørr bak øra
 
Innlegg: 16
Registrert: Tir Sep 11, 2007 10:15 am

Innlegg Pat Sharp » Tir Sep 11, 2007 8:00 pm

Håper du finner den!
Pat Sharp
Tørr bak øra
 
Innlegg: 17
Registrert: Søn Sep 09, 2007 10:38 pm
Bosted: Oslo


Gå til Gitar

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron