[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Eko, hardware, hjelp!

Eko, hardware, hjelp!

Eko, hardware, hjelp!

Innlegg Thomas Mårud » Tor Jan 31, 2008 8:46 pm

Ok, jeg har en kul, gammal kuriosagitar som faktisk ikke låter så ille, men den begynner å bli litt rufsete lell.

Hvorfor?

Brua er sliten, den kan ikke intoneres og strengene har fått en kjip klirrelyd. Jeg har forsøkt å justere opp og ned uten hell, og det er vel i grunnen det eneste jeg kan gjøre. Så spørsmålet blir da, er det noen der ute som har en slik bru, evt. en annen som passer på denne gitaren? Eller må jeg lage en ny sjøl på metallsløyden. Det trenger ikke være en dønn original del da dette vel er så å si umulig å få tak i, og den kan gjerne være av litt mer sånn Les Paul type. Det er nøyaktig 65mm mellom senter på "beina" som stolen sitter i.

Og til slutt, er det noen som vet hva gitaren heter? Ja, altså mer enn Eko da. Jeg synes det er en altfor kul gitar til å la ligge under støv og mannfolkblader under senga, så all hjelp er god hjelp på denne.

På forhånd takk!
mvh
Thomas
The only time I'm easy is when I'm: Killed By Death!
Thomas Mårud
Tørr bak øra
 
Innlegg: 16
Registrert: Tir Sep 11, 2007 10:15 am

Innlegg Thomas Mårud » Tor Jan 31, 2008 8:49 pm

Ja, uten bilder kommer vi kanskje ikke så langt eller. Her er'n: [img]C:\Documents%20and%20Settings\HeddaB\Skrivebord\DSC00791.JPG[/img]
The only time I'm easy is when I'm: Killed By Death!
Thomas Mårud
Tørr bak øra
 
Innlegg: 16
Registrert: Tir Sep 11, 2007 10:15 am

Innlegg Thomas Mårud » Tor Jan 31, 2008 8:52 pm

Nei, det varn visst ikke. Kommer bilder når jeg har satt meg bedre inn i dette EDB opplegget...
The only time I'm easy is when I'm: Killed By Death!
Thomas Mårud
Tørr bak øra
 
Innlegg: 16
Registrert: Tir Sep 11, 2007 10:15 am

Innlegg Gjest » Tor Jan 31, 2008 8:57 pm

Gjest
 

Eko gitar

Innlegg 2fast4me » Ons Nov 12, 2008 5:09 pm

Artig, men vdet ar ikke lett å se hva slags gitar du hadde, gitt (på det bildet). Du kan jo sjekke ut denne siden: http://www.fetishguitars.com/index/eko.html

Her er det mye rart og spennende. Har selv en EKO Florentine 360 2V fra 1963, som henger på min "wall of fame". Se litt langt ned på denne siden: http://www.onearm-music.com/tekfreaking.htm
Brukerens avatar
2fast4me
Med på notene
 
Innlegg: 76
Registrert: Man Nov 10, 2008 5:14 pm


Gå til Gitar

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest