[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Ett par spørsmål ang. Peterson Strobostomp

Ett par spørsmål ang. Peterson Strobostomp

Ett par spørsmål ang. Peterson Strobostomp

Innlegg Griffin » Søn Mai 25, 2008 2:36 pm

Trenger noen svar til valg av tuner.

Jeg trenger noe bedre enn den Korg 325 kroners semitonedøve tuneren jeg har nå da jeg har tenkt å benytte den til å intonere mine gitarer, bass og framtidige strengeinstrument. Er uansett ikke ment å benytte til noe scenebruk.

Har fått anbefalt Peterson Strobostomp og tillatelse til å anskaffe en.
Har med det ett par spørsmål. Hva er egentlig forskjellen mellom Peterson Strobostomp og Strobostomp 2?

Hvilke nettbutikker selger de?
Griffin
Med på notene
 
Innlegg: 55
Registrert: Man Okt 08, 2007 9:56 pm
Bosted: Sola

Innlegg Per Einar » Man Mai 26, 2008 11:47 am

Sjekk www.petersontuners.com

Her er noen av det som er nytt i Strobostomp 2

It features improved battery life; additional Sweetened Tunings™ for electric & acoustic guitar, bass, Dobro®, pedal steel guitar,and electric violin; and offers four user-programmable Sweeteners™. The StroboStomp2's die-cast aluminum chassis features industry standard Neutrik® 1/4" and XLR jacks , blue accent lighting, and is finished in a Titanium Pearl coat that will keep it looking great even after years of getting stomped on!
Per Einar
Tørr bak øra
 
Innlegg: 22
Registrert: Søn Des 09, 2007 10:36 pm

Innlegg eivind » Ons Jun 11, 2008 5:44 pm

Hvorfor skal kjøpe strobostomp hvis du du ikke skal bruke den på scenen? Kjøp en stroboflip i stede hvis den skal brukes på arbeidsbeinken. Mer annvendelig til d formålet og en del tempererings presets som du ikke finner på strobostomp.
eivind
Tørr bak øra
 
Innlegg: 12
Registrert: Ons Jun 11, 2008 5:28 pm
Bosted: Karmøy

Innlegg Griffin » Ons Jun 11, 2008 6:13 pm

Faktisk så endte jeg opp med StroboFlip'en i stedet og er meget fornøyd med den... :wink:
Griffin
Med på notene
 
Innlegg: 55
Registrert: Man Okt 08, 2007 9:56 pm
Bosted: Sola

Innlegg eivind » Ons Jun 11, 2008 6:36 pm

:D :lol:
eivind
Tørr bak øra
 
Innlegg: 12
Registrert: Ons Jun 11, 2008 5:28 pm
Bosted: Karmøy


Gå til Gitar

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest