[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Bassist søker band i Stavanger og omegn

Bassist søker band i Stavanger og omegn

Moderator: Per

Bassist søker band i Stavanger og omegn

Innlegg MagnusM » Søn Jun 20, 2010 11:12 pm

Heisann! Jeg er på utkikk etter et band i Stavanger. Jeg har spilt bass i rundt 5 år, og har det siste året gått musikklinja på Jæren folkehøgskule. Jeg har spilt i en del band fra før, hvor sjangeren for det meste har gått i rock og funk. Jeg har også erfaring fra studio, og jeg har spilt en god del konserter. Mine favorittband og største påvirkninger er Rage Against the Machine og Red Hot Chili Peppers, så har du et band av liknende sjanger er det bare å rope ut! Ellers kan jeg vel nevne at jeg er 20 år, kommer opprinnelig fra Østfold, men flytter til Stavanger for å jobbe et år før jeg går videre med musikkstudier.

- Magnus
MagnusM
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Tir Jun 08, 2010 9:40 am

Kontakt oss viss interisert

Innlegg Zycombius » Tor Sep 02, 2010 11:47 am

Godag. Vi er et band bestående av 2 vokalister , 2 gitarister og en trommis. Vi heter Saints In Sin og spiller sjangeren Hardcore/Deathcore. Vi har øvingslokal i Stavanger Sentrum og er på utkikk etter en dyktig bassist som har roen på å lage egne riff. Viss du er interisert ring meg på 90887713.
Zycombius
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Tor Sep 02, 2010 11:41 am


Gå til Bass

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron