[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Bassist i Bergen

Bassist i Bergen

Moderator: Per

Bassist i Bergen

Innlegg Leon » Fre Aug 06, 2010 7:01 pm

Hei

Jeg er en arbeidsledig bassist åpen for bandprosjekter i Bergen og omegn.

Det ideelle ville vært egne komposisjoner i sjangeren pop/rock men kan være åpen for andre sjangre. Jeg er riktignok ikke like giret på cover men det kommer da selvsagt an på materialet. Når det først er nevnt, jeg er en heller tafatt låtskribent (prøver så godt jeg kan) men liker å tro jeg er habil nok til å legge bass på en og annen akkordprogresjon om noen skulle sitte på et par uforløste tekster.

Kort om meg selv: Jeg ble født det samme året Rush ga ut albumet Permanent Waves, har spilt på fjøla siden jeg var tretten år og var sist engasjert i rundt åtte års tid som fast bassist i et artistprosjekt. Om noen skulle undres på hva for en musikk jeg lytter til for tiden så finner man bl. a. de siste utgivelsene fra Wolfmother og Paramore på iPoden. Av forbilder på instrumentet ville jeg kanskje nevne Curtis Smith fra TFF som en god kandidat.

Tilslutt kan det vel også nevnes jeg har tilgang på øvingslokaler samt opptaksutstyr for demoinnspilling om det skulle være ønskelig. Først og fremst får jeg se om denne posten høster noen respons...
Leon
Fersking
 
Innlegg: 3
Registrert: Fre Aug 06, 2010 4:07 pm

Innlegg Leon » Tor Sep 23, 2010 2:16 pm

Til brukeren som sendte meg en PM på mandag...

Jeg skrev en respons men av en eller annen grunn er denne fortsatt lagret i utboks istedet for sendte meldinger

Hvis vedkommende enda ikke har mottatt noen PM foreslår jeg derfor en epost til følgende konto:

luet-ow@hotmail.com
Leon
Fersking
 
Innlegg: 3
Registrert: Fre Aug 06, 2010 4:07 pm

Innlegg Leon » Tir Okt 05, 2010 4:14 pm

... fortsatt tilgjengelig om noen er på jakt etter bassist
Leon
Fersking
 
Innlegg: 3
Registrert: Fre Aug 06, 2010 4:07 pm


Gå til Bass

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron