[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Behringer ultrabass

Behringer ultrabass

Moderator: Per

Behringer ultrabass

Innlegg Bazzmatazz » Søn Jan 23, 2011 5:33 pm

Er det noen her på forumet som har erfaring med Behringer sine basstopper? De er jo utrolig rimelige, men jeg har også hørt at man bør styre unna..

Jeg trenger å kjøpe meg en ny topp ganske kjapt, og har ikke god råd akkurat nå, så da lurer jeg på om en Behringer ULTRABASS BVT5500H kan gjøre nytten? I hvert fall inntil jeg får råd til noe bedre..
Bazzmatazz
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Søn Jan 23, 2011 5:23 pm

Re: Behringer ultrabass

Innlegg Dozerbabar » Søn Jan 23, 2011 6:21 pm

Den kan sikkert gjøre nytten på øving, men live ville jeg nok styrt unna. En DI-boks gjør nok jobben bedre så lenge du har en ok bass og spiller på en ok PA.
Aleksander Eriksen
Låtskriver, produsent, musiker og potet
Phantom Production - Digital distribusjon og lydstudio - http://www.phantomproduction.no
Molotow - Ballerock til folket - http://www.molotow.no
Brukerens avatar
Dozerbabar
MP forum orakel
 
Innlegg: 1134
Registrert: Man Sep 24, 2007 9:07 am
Bosted: Oslo

Re: Behringer ultrabass

Innlegg Bugbass » Søn Jan 23, 2011 11:10 pm

Jeg spilte på en Behringer topp(husker ikke type) og 410 kasse på en jam. Jeg synes det var utrolig dårlig, faktisk var jeg litt overrasket at det hvor dårlig det var. Styr langt unna!
Bugbass
Superaktiv
 
Innlegg: 390
Registrert: Man Sep 10, 2007 4:07 pm

Re: Behringer ultrabass

Innlegg H-Musikk » Søn Jan 23, 2011 11:19 pm

Har også hatt en ULTRABASS ett-eller-annet. Ikke mye å skrive hjem om...
Brukerens avatar
H-Musikk
MP forum orakel
 
Innlegg: 974
Registrert: Man Sep 10, 2007 3:56 pm
Bosted: Haugesund

Re: Behringer ultrabass

Innlegg Pilsener » Søn Jan 30, 2011 6:05 pm

Har en Ultrabass BX3000T.
Den har litt mer sus enn jeg skulle ønske den hadde, men duger greit nok. Hører ikke susingen når jeg spiller uansett.
Men nå er jeg ikke "feinschmecker" eller hifi-asylant heller da.

Behringer er jo et billigmerke og derfor mener jeg forventningene bør settes tilsvarende lavere.
Det er ikke riktig å sammenlikne Behringer med for eksempel Ampeg. Blir som å sammenlikne Mercedes og Lada.
Forventer man ikke mirakler, så er Behringer greit nok.
Tross alt koster det ikke mange kronene, så man får heller bare ta det som det er.
Pilsener
Fersking
 
Innlegg: 5
Registrert: Søn Jan 30, 2011 5:34 pm


Gå til Bass

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron