[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Ny 5-strengs bass - Fender

Ny 5-strengs bass - Fender

Moderator: Per

Ny 5-strengs bass - Fender

Innlegg nowind » Ons Mai 11, 2011 2:27 pm

Jeg eier en 4-strengs Fender Jazz bass 76-modell som jeg er veldig fornøyd med.

Spørsmålet er om noen i den store nettverdenen kan anbefale en 5-strengs Fender, alternativt et annet merke som ikke ligger så veldig langt unna lydmessig. Nå finnes det så mange Fender-modeller, blant annet American Deluxe, Meksikansk versjon osv.

Er den noen som kan anbefale en 5-strengs(Fender) bass ut i fra nevnte lydmessige kriterier?

Og, er det noen som vet om det finnes butikker som har 5-strengs Fender i butikken? hvor det går an å prøvespille ?
nowind
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Ons Mai 11, 2011 2:00 pm

Re: Ny 5-strengs bass - Fender

Innlegg Per » Ons Mai 11, 2011 6:56 pm

En Sadowsky, Celinder eller Alleva Coppolo 5-strenger ville vel kunne passe bra?
Per
Bass-Sjef
 
Innlegg: 11
Registrert: Ons Sep 19, 2007 9:55 pm

Re: Ny 5-strengs bass - Fender

Innlegg Bugbass » Fre Mai 13, 2011 8:14 am

Per skrev:En Sadowsky, Celinder eller Alleva Coppolo 5-strenger ville vel kunne passe bra?


Jeg kan skriver under på at sistnevnte duger... 8)
Bugbass
Superaktiv
 
Innlegg: 390
Registrert: Man Sep 10, 2007 4:07 pm

Re: Ny 5-strengs bass - Fender

Innlegg Arnekri » Tir Aug 30, 2011 4:13 pm

Jeg har hatt min Fender 5-strens "Standard" i noen uker nå, og er meget godt fornøyd. Jeg har tidligere hatt 5-strengs Jazz-bass, også den Fender. Jeg må bare si at er det "Fender" P-bass lyd du er ute etter gjør du et sikkert kjøp med denne. Merk at det er litt forskjell på denne Standard og Deluxe. Smak og behag.. Denne er passiv, og identisk med 4-strenger "Standard P-bass". Denne modellen kom for et par år siden og selges ny for ned mot 13000,- noe som må sies å være et meget gunstig kjøp.Hadde jeg kunnet kjøpe denne for noen år siden, kunne jeg spart meg mange kroner... :D
Arnekri
Fersking
 
Innlegg: 8
Registrert: Fre Feb 22, 2008 3:49 am

Re: Ny 5-strengs bass - Fender

Innlegg Arnekri » Tir Aug 30, 2011 4:17 pm

Ser nå det var Jazz-bass du var ute etter. Tror den selges som jazz-bass "Standard" 5-strengs også. Jeg kan anbefale Stordahl Musikk som butikk. God service og uslåelige priser. Ellers er jo bassen den samme uavhengig av butikk.
Arnekri
Fersking
 
Innlegg: 8
Registrert: Fre Feb 22, 2008 3:49 am


Gå til Bass

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron