[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Basslærer søkes

Basslærer søkes

Moderator: Per

Basslærer søkes

Innlegg Fagerhøy » Ons Jan 07, 2015 6:56 pm

Hei

Jeg søker en habil og etablert bassist med tid nok (i alle fall i perioder) til å ta i mot elever i ledige stunder. Helst en av dere som bruker bassen til å betale de fleste, eller alle regningene deres med.

Jeg har blitt 37 år gammel og har spilt bass siden 1990 på amatørnivå. Jeg kunne å bladlese noter en gang i tiden og jobber med å komme meg inn i det igjen, men det er noen år siden sist. (Det er ikke notelesing jeg trenger hjelp til. Det jobber jeg med på egen hånd.)

Jeg føler jeg har stagnert og kunne tenkt meg å ta et par timer pr/mnd for å få litt inspirasjon og noe å strekke meg etter som føles konstruktivt. Jeg har også spilt mye trommer, gitar og cello gjennom årenes løp og er av den oppfatning av at det finnes kun to typer musikk - god og dårlig, uavhengig av sjanger. Jeg er ledig på dagtid halvparten av måneden om du selv er utøvende musiker som jobber mye på kveldstid. Jeg holder til på Hedemarken, men drar gjerne til Oslo eller omegn.

Er du en bassist som tar timer hos noen du er godt fornøyd med eller har tips om noen som kan passe ovennevnte beskrivelse hører jeg også gjerne fra deg.

Takk :)
Fagerhøy
Fersking
 
Innlegg: 3
Registrert: Fre Aug 26, 2011 7:56 pm

Gå til Bass

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest