[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Verdi på American Hot-Rodded P (2002)

Verdi på American Hot-Rodded P (2002)

Moderator: Per

Verdi på American Hot-Rodded P (2002)

Innlegg Dunestar » Tir Mai 20, 2008 11:48 am

Hei!

Er egentlig keyboardist, men har snust litt på bass i et års tid, litt av forskjellige grunner - mest fordi jeg synes det låter beintøft.

Har en Fender American Hot-Rodded Precision (2002), en relativt sjelden sak, bygd av Fender-fabrikken i California i en kort tidsperiode rundt millenium. Hot-Rodded betyr at den har en J-pickup på broa. Den blir veldig allsidig, med gode, runde toner, samtidig nok kick og punch. Er veldig fornøyd med den ...

Det som er greia at jeg lurer litt på hvilken verdi den har ... Vurderer å selge den fram mot sommeren.

Den ble handlet for like over 1000 britiske pund i London i 2002, når den var ny. Den er i veldig god stand. Vet dette er vanskelig å svare på, men har dere peiling på en verdi?

Venter spent på svar.
Dunestar
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Tir Mai 20, 2008 11:36 am
Bosted: Sandnes

Innlegg PeterLaustsen » Tir Mai 20, 2008 2:17 pm

Hei!


Prisen blir litt over "normalen" siden den er kjøpt i UK (hvor prisene er litt lavere enn her) for 1.000 pund. ´02 er etterhånden et par år siden på den annen side, hvilket jo også har litt å sige for prisen.

Jeg ville tippe at du kan få mellom 6-8.000 NOK for den, det kommer nok også litt an på hvor lenge du er villig til å vente på kjøper såklart og om du trenger pengene fort.

Det der med "uvanlige spesielle modeller" fra Fender er etter min mening overvurdert, markedet svømmer med "Special Fender - RARE" og jeg tror ikke du kan presse prisen opp ved å gå den veien. Men, du kan være heldig å finne enn som er samler eller spesielt interessert.


Det er mit bud. :)



Held og lykke med salget.
Mvh.
Peter Laustsen
Bassist & Musikkpedagog
[url]http://www.peterlaustsen.com[/url]
Brukerens avatar
PeterLaustsen
Superaktiv
 
Innlegg: 224
Registrert: Tir Nov 13, 2007 7:23 pm
Bosted: Bergen, Norge


Gå til Bass

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron