[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Rimeleg all-round synth

Rimeleg all-round synth

Analogsynth, digitalpiano eller pumpeorgel ... Her er stedet!

Moderator: Ole Henrik

Rimeleg all-round synth

Innlegg Trallala » Fre Aug 21, 2009 8:53 am

Spelar ein del piano live i teatersettingar, og må ofte leiga meg ein synth i tillegg. Tenkte å gå til det skrittet å kjøpa ein, men er grøn på området.

Her er ønskelista:
* Brukt instrument til max 4000,-
* Enkel performance synth med enkle menyar.
* Så gode presets som mogleg, kjem ikkje til å bruka tid på å skru sjølv.
* Lett å halda oversikt - bør vera plass til omlag 10-15 ulike lydar eit tastetrykk unna (altså med eigne programerte knappar, så eg slepp ned i menyar for å leita)
* Brukar akustisk piano eller Yamaha P140 til piano/el piano,så dei viktigaste lydane blir stryk, orgel, pads og leads. Elles hadde det over supert med vanlege GM lydar.

Nokre som har nokon tips?
------------------------
www.lidlyd.no
Trallala
Superaktiv
 
Innlegg: 433
Registrert: Tir Okt 16, 2007 8:44 pm
Bosted: Osterøy

Innlegg Jetboy » Fre Aug 21, 2009 1:17 pm

Tror kanskje jeg ville sett på Yamaha CS1x eller AN1x. Disse skal du få ganske billig nå. Gode performancesynther som tilfrestiller de fleste kriteriene dine. Holder en knapp på AN1x, men sjekk om den har GM-settet (CS1x har det).

Eventuelt tror jeg du kan få en billig Triton eller Motif, men disse er kanskje ikke ideelle på performance.

Mitt siste forslag er en liten godbit av en rompler på finn:
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18470427

Tror nok den har alt du vil ha og den er jo lokal hos deg. Løp og kjøp.
A city built on rock'n roll is structurally unsound.
Jetboy
Med på notene
 
Innlegg: 94
Registrert: Tir Mai 12, 2009 4:55 pm

Innlegg Trallala » Fre Aug 21, 2009 2:14 pm

Hei - og takk for svar.

Brukte Yamaha CS1x på eit prosjekt. Lydane var heilt ok, men syns den var litt for knotete å bruka når ein skulle ha mange ulike lydar tilgjengelege til ei kvar tid. Måtte vel tasta inn eit nummer for å koma til lyden om eg hugsar rett. Hadde vore supert om det var ein dedikert knapp til kvar lyd, iallefall ein ti-femten stykk.

Ser at det også er CS2X til sals til overkommelege prisar. Har dei same performance oppsettet?
------------------------
www.lidlyd.no
Trallala
Superaktiv
 
Innlegg: 433
Registrert: Tir Okt 16, 2007 8:44 pm
Bosted: Osterøy

Innlegg Jetboy » Fre Aug 21, 2009 3:06 pm

CS2x vet jeg ingenting om.

Sjekk om ikke den Equinoxen har performance setup. Ellers kan du jo se etter en SY77/99, der har du en to-raders matrise..to tasttetrykk må du da klare :) Disse er litt dyrere enn du spesifiserer.

Jeg kjenner ikke så godt til romplere, så her stopper nok min rådgivning :)
A city built on rock'n roll is structurally unsound.
Jetboy
Med på notene
 
Innlegg: 94
Registrert: Tir Mai 12, 2009 4:55 pm


Gå til Synther og keyboards

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron