[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Dansbandkeyboardist søkes...not!

Dansbandkeyboardist søkes...not!

Analogsynth, digitalpiano eller pumpeorgel ... Her er stedet!

Moderator: Ole Henrik

Dansbandkeyboardist søkes...not!

Innlegg Secutor » Søn Apr 11, 2010 7:33 pm

Noen "single" musikere som driver å henger og slenger her inne...? (i Oslo)
Jeg søker en keyboardist eller syntare, som svensken sier, for å lage musikk sammen med. La oss i kalle det ett prosjekt. (Prøve ett par sanger først å se an...) Jeg spiller gitar og lager låter. MEN selv om gitaren er mitt instrument, -den jeg komponerer på, så ønsker jeg ett mer elektronisk og syntdominert sound! Har sans for melodier og mener jeg har godt gehør (men det gjør vel alle i IDOL også hehe) ;-). To er ofte bedre enn en...så derfor ønsker jeg en partner som kan spille keyboard og gjerne er flink å programere.. Jeg er skikkelig klar for å lage noen låter som fenger.

Jeg hører mye på band som Depeche Mode, Goldfrapp, Alphaville, Kraftwerk, Röyksopp og annen Electro og Electropop. Liker også; The Stone Roses, Johnny Cash, Pink Floyd, Ryan Adams..og mye annet også (Hip Hop, soul, Rock, opera..). Jeg er med musikk som med jenter...utro..(not really).

Håper på å komme i kontakt med en som kan spille tangenter har sans for fine melodier og som har synther, (softe eller harde). Jeg har en gammel Analog hard en som egner seg best som midi.keyboard. Om du er flink i ett DAW også er jo det fint, (jeg driver å lærer). Men musikken kommer aller først, innspilling får vi til. Så får vi ta det derfra.

Jeg vil i all ymykhet klargjøre at jeg ikke er en erfaren musiker, ja knapt en musiker. Men jeg er kreativ og tror på meg selv. Liker popmusikk og vil gjerne prøve å lage selv. Jeg driter også i hvor gammel du er. Er ingen spring chicken selv, det er musikken som teller.

Svar gjerne selv om det ikke er "right on the money" for min del. Det er ofte med litt momentum at en tråd kommer til live.

Takk for oppmerksomheten og ha en fin dag videre :D
Secutor
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Søn Apr 11, 2010 6:41 pm

Gå til Synther og keyboards

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron